Sort:  

@ocrdu - ja toch? maar niks meer
ik heb veel robots achter mijn staart denk ik
vervelend hahaha

't Is al weer een maand geleden dat ik de laatste gezien heb. Er zijn wel twee soorten winterjuffers in Nederland die als volwassen dier overwinteren, maar die zijn lastig te vinden.

@ocrdu echt waar?
mischien wel bij meiners wijk - ik had nog vorige zaterdag een roeie gezien heel groot - bij het meer en kleine blauwe damselflies maar kun geen fotos maken want ik had mijn telefoontjes niet megenomen ggggrrrrr :D

Hier staat een foto van een winterjuffer met ijs op z'n rug.

@ocrdu daz anders - wat ik zag was groot
heel groot bijna zoals deze op mijn post en de blauwe waren dun
zoals die winterjuffer
bij de meinerswijk zijn veel insecten nog
maar die soort die bijt
hahaha gellukig geen teek of wel
veel koeien daar hahaha

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62151.48
ETH 2421.34
USDT 1.00
SBD 2.57