Sort:  

@ocrdu ik zie ze heel vaak voor ons huis
in het meer
ik probeerde fotos te maken maar die vliegen heel heel snel
soms heb ook mijn fotos te veel crap hahahha -
ik ken geen fotoshop
nooit gedaan en mischien kan fon fotos niet fotoshoppen? :D
mischien kan je tutorial hebben - how tos
maar dan lastig om een beeld van de comp fotos te maken
maar dan kan ook mischien fotoshoppen hahaha

Reigers in het wild zijn schichtig, ik krijg ze alleen met een lange lens op de foto.

@ocrdu - The willow tree - tegenover ons huiz - zij hangen daar altijd - gek heh? maar ik kan geen fotos maken heb vaker geprobeerd en zo dichtbij gekomen maar ze vliegen zo snel weg - een arm lenght afstand maar toen ik een shot probeer te maken vloeg de beest ineens weg - balen hahahaha

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64269.87
ETH 3393.79
USDT 1.00
SBD 2.48