You are viewing a single comment's thread from:

RE: Impressions of My First Winter Fair 2017

in #photography7 years ago

Yeah, you're back. :-)
And thanks for writing about food and showing photos to fit. Now I have to get me something to snack! Hahaha.
Yes, I know after eight... ;-)

Sort:  

hahahaha
klopt!
ik kom wel elke dag
zolang dat mijn VI vol is

het was zooooo gezellig ^ ^
ik heb veel gegeten eigenlijk
zo veel gratis proeferij ?correct spelling?
maak niet uit je begrijp me toch?
eet maar :) en eet smakkelijk
ik heb ook nu honger
ik denk door de kou :D

Die van mij raakt steeds weer te leeg. :-)

Mooi dat het gezellig was!
Zal mij inhouden met zo laat nog eten. ;-)

Ja, eten met koud weer in belangrijk, meer calorieën die je verbrandt. En het wordt nog kouder geloof ik de komende tijd. Eerste vorst komt er aan. Dus, extra vet eten.

Lekker, bruune boanen me buukspek hmmmm

En mit raawe siepels dr oover, hahaha.

Gaat nu echt maffen... Zzzzz

dan toch echt nog een beeke stroop hoor !! hmmm

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68313.70
ETH 3663.55
USDT 1.00
SBD 3.66