Affenberg Salem - mesto gde mozete da vidite i hranite majmune :)

in #photography7 years ago (edited)

Affenberg Salem

Unknown000135k.jpg

Da li ste čuli za mesto u Nemačoj koje se zove Affenberg Salem, gde možete da vidite majmune kako slobodno šetaju i hranite ih? Ne?
Dakle, boravila sam nedelju dana u Friedrichshafen-u, koji se nalazi na Bodenskom jezeru. Moja velika želja je bila da posetim ovo mesto, s obzirom da je u blizini. Bas sam bila uzbuđena!
Kada sam stigla tamo, prvo sto sam videla je mnogo gnezda na krovu ulazne zgrade. U svakom gnezdu je bilo bar dve rode. Onda, tamo se nalazi prodavnica sa grickalicama, dečije igralište, mali muzej i kako sam pratila znakove, najzad, prodavnica sa suvenirima. Kupila sam kišobran sa slikom majmuna. Jos uvek ga imam! :)
Unknown000174.jpg

Posle toga, s leve strane se moze videti malo jezero i prateći istu stazu, nailazim na veliku kapiju. Radnik nas je docekao i otvorio kapiju. Posle kapije ulazim u ogromnu šumu, gde sam na svakom koraku mogla videti majmune. Na drveću, livadama između njih, na stazi prolazeći kao da mi ne postojimo. Na kapiji smo uzeli samo saku kokica i to je jedina hrana koju smo smeli da unesemo. Zašto? Da bi izbegli napad majmuna! :) Nije daleko od istine. :)
Unknown000072.jpg

Interesantno, majmun je sedeo na ogradi i jeo mi iz ruke! Prosto neverovatno!
Unknown000089.jpg

j.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Kada sam postala majka, morala sam da dovedem decu u Salem, jer sam ja bila toliko fascinirana ovim prelepim mestom!
d.jpg

m.jpg

Text in English

Sort:  

it must be a great place ... I would like to visit one day

It is! Specially for kids.

This is my Serbian version. Please go to English one to upvote it, if you like it! Thanks :)

Now that looks like great fun!

It was! I will go again soon! :)

Very cool

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66705.81
ETH 3626.46
USDT 1.00
SBD 2.93