Ikaw nahibalo sa hingpit nga pag-ayo.

in #photography5 years ago

Iyang tudlo sa sumbanan nga nanag-ibut,
aping napugos batok sa basa nga bildo.
"Ang akong anak nga lalake! Unsa ang usa ka hamtong nga imong nahimo!
Ako dili mabuhi nga wala nimo na!"

  • miingon ang inahan. Ang batang lalaki nga milingi.
    Siya...diha sa mga kamot sa cake, ug sa ibabaw niini nga mga bola.
    Siya midagan ug mihikap sa iyang kamot.
    Ug midalagan ang usa ka hugpong sa mga bata.
    "Gisultihan ko na kamo mao...Ma-anhi!
    Kita uban sa mama sa usag usa sa kaayo nga gugma!
    Ang gugma sama sa usa ka nga dili gayud mao ang pagdaut sa!

9.jpg

Wala madugay kami usab malipayon uban niini kita!"
Tingali walay mga pulong sa mga igo,
sa paghulagway sa ilang mga miting sa tanan nga mga panahon.
"Natapos ang makalilisang nga urom.
Ikaw ang akong labing maayo nga adlaw nga Natawhan karon sa walay katapusan!"

Siya adunay daghan kaayo aron sa pagmatuod sa.,
aron sa pagkuha sa iyang kaugalingong anak nga lalaki sa likod.
Ug labaw pa aron sa pagdakop sa,
nga nabuhi uban sa mga drowing nga mga matang sa mga hulagway.
Siya makahimo! Siya makahimo sa pagbuhat niini!
Ug sa exit nga walay: sa pagpakig-away!...siya nag-inusara.
Ug sa pag-usab sa labing maayo nga mama nga mahimong makakat-on!
Ug ang labing importante... ang iyang anak nga lalake nahigugma sa iyang kaayo.

8.jpg

Nahimong madudahon sa ibabaw sa mga tuig,
Ang kalibutan usab-usab nga ug ako uban niini:
Nga mahal-karon walay pagtagad,
Kinsa mao ang suod-karon nahimong usa ka tawo sa laing sa.

Nagdako sa ibabaw sa mga tuig,
Sa hinay-hinay nakakat-on sa paghigugma,
Apan mahitungod sa nangagi mas maayo nga posisyon dili magmahay –
[kamo dili mag-usab sa kini sa gihapon]

Nakakat-on, sa paglabay sa panahon, sa pagtuo
[apan sa wala nga katumbas sa "pagsalig" ]
Nakat-unan nako sa pagpasalamat niadtong pagpasalamat,
Pagpangita ug, importante, mawad-an sa.

7.jpg

Dili ako mangamuyo ngadto sa akong unlan magabii,
Dili sa pagpakigbahin sa kinaiya sa zero,
Ang kahaw-ang mao ang puno sa mga balak,
Ug makakat-on sa pahiyom pinaagi sa kasakit.

Ang kalibutan nausab, ang mga tawo nga nausab,
Gibaligya ngadto sa mga higala alang sa mga barato.
Kinsa kagahapon sa gihapon nanumpa, nga ganahan,
Siya nagdasig sa mga kutsilyo sa lawom nga ngadto sa mga kasingkasing.

Nasayud ko nga kon sa unsang paagi aron sa pagbantay sa akong likod nga tul-id,
Ug alang sa usa ka hataas nga panahon ako wala motoo sa mga pulong,
Kinsa misinggit "dili ako mobiya" - wala,
Gibudhian sa usa ka tawo nga miingon kanila, "pagbudhi"...

6.jpg

Kini ulahi na kaayo. Siya mao ang late.
Ug karon sa usa ka tawo miabut sa iyang kinabuhi.
Siya nagtan-aw sa jealously karon,
Sa paagi nga iyang gihimo sa iyang mga suod sa iyang mga bukton.
Ang tanan nga butang..sa tanan napugos. Ingon nga ang mga tag-iya midawat,
Ug mihalok, ang hugely gihagkan.
Ug diha sa mga igdulungog sa iyang uyab mihunghong,
Nga siya sa ingon nga sa usa ka ingon nga siya nagtinguha.
Kagahapon..darling, darling.
Karon, wala nay timaan sa pagbati.
Nan, unsa nga matang sa mga kinabuhi niini nga mga asosasyon?!
Aron makasabut sa imong kaugalingon - ug..usahay art.

5.jpg

Akong nakita nga walay bisan unsa diha sa atubangan sa kanako.
Ug usa lamang ang naghunahuna: "Gusto ko nga sa sunod!
Ako dili makakita sa bisan kinsa uban sa iyang!
Dugang pa niya ako wala magkinahanglan sa bisan unsa nga butang.
Siya mibagting ang kampana. Kini siya sa network misulat.
Dili motubag...Dili gani pagbasa.
Ug siya gihampak uban ang paglahutay.
Dili gayud mas maayo pa..sa kalit lang, ang kadaghanan sa mga grinding piang human sa mahimo.
Anaa sa katungdanan sa gabii duol sa balay.
Apan ang laing usa, sa iyang gibati, nahibalo unsa kini.
Sama sa usa ka tawong halangdon nga iro ngadto sa usa ka Prinsesa sa mga trono,
kanunay nga naglakaw ko sa pultahan.
Usa ka bulan ang milabay..gihapon Siya naghulat,
sa diha nga siya migawas sa balay nga nag-inusara.

4.jpg

Gikuha alang sa mga kamot: "ako uban sa imong nagpabilin!
Kini ang akong sayop ikaw sa uban sa usa ka tawo!
Ako mibiya kanimo. Ako hungog.
Wala gayud ako gitawag. Wala ko sa pagsulat. Nga mopasaylo.
Ako wala maghunahuna nga kini buhat sa gawas nga sama niini.:
Gusto ko nga aron sa pagkuha sa usa ka...buang."
Mitan-aw siya kaniya mao nga katingalahan:
"Ikaw masayud, akong nakat nahigugma ug nag-antus.
Ug ang kasingkasing sa taas nga alang kaninyo mao ang masakiton.
Sa unsa nga paagi nga ako unta magpuyo?!..Ako wala masayud.
Apan karon..ako nagtan-aw sa imong
ug sa hunahuna: nga imong gihigugma?!
Mibati ko og pasaylo alang sa akong kaugalingon.
Ako lucky ko sa mabugnaw nga uban kaninyo.

3.jpg

Uban sa bag-ong mga tawo diha sa kinabuhi ni lucky.
Sa pagtawag sa sum-an, nga naghunghong nako sa gabii.
Ako malipayon nga panahon ang milabay
sa tanan nga mga butang nga gigamit sa taliwala kanato."
Ug siya naghupot sa iyang mga suod:
"Gugma, ingon nga ang atong mga, sa tibuok nga kinabuhi sa usa."
Siya mipadayon sa: "sa Ulahi, dugos.
Ug kini siguradong dili akong sayop."
Nakagawas. Siya dili motan-aw balik. Siya sa hilom.
Ingon nga nagpuyo sa niini nga panahon..dili mangutana.
Siya nasuko nga siya nakaamgo nga ingon sa ulahing bahin sa,

2.jpg

Ngano nga kita magkita? Nangutana ko sa Dios.
Ngano nga ang sama nga pag-usab sa akong gugma ingon nga dili gayud?
Ug siya miingon, " Pagpailub sa usa ka gamay na.
Ako sa dili madugay nga bulag kamo sa walay katapusan!

Ikaw dili gayud og dungan, kamo masayud nga.,
Dili sa niini nga kinabuhi tukma, kamo Partzuf.
Ikaw nahibalo sa hingpit nga pag-ayo,
Ang balaod dili mahimo nga gikanselar sa gihapon.

Ikaw nangutana kanako nga duol kaniya alang sa usa ka higayon,
Lang sa pagtan-aw sa iyang mga mata alang sa usa ka higayon.
Akong pasalamat ngadto sa sa imong karon kini mao ang dili kinahanglan,
Bisan tuod nasayud ko kamo nga tunglo ngari kanako.

1.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99