You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Announcement] Introducing Automated Voting For Photography Creators

in #photography7 years ago (edited)

Grappig 😁. Ik heb me ook gisteren bij steemvoter aangemeld, omdat ik me bij @minnowsupport heb aangemeld via discord. Jammer genoeg is mijn upvote nog niet zo veel waard, maar het is wel handig als je iemand echt wil gaan steunen. De volgende stap in de automatisering van jouw account?

Wat kun je precies met streemian doen?

@originalworks

Sort:  

Ja Steemvoter biedt meer mogelijkheden vanaf 500 Steem Power aangezien je dan de weight van je vote kan aanpassen en bijv 100x een 1% vote kan uitbrengen.

Ik kan onmogelijk iedereen zijn content bekijken en mijn idee is tussen de 100-200 mensen te stimuleren met geautomatiseerde upvotes. Wat ik nu doe is van tevoren meer onderzoek naar de posts van diegene en dan af en toe kijken of er geen misbruik wordt gemaakt van mijn geautomatiseerde votes en of ik nog steeds hetzelfde denk over diegene zijn posts.

Streemian kent verschillende diensten, maar ik maak alleen gebruik van scheduled posts. Als ik tijd heb maak ik alvast een x aantal posts klaar en stel die in om met een interval van 2 uur te posten. Zo kan ik me verder bezighouden met fotografie, studie en het bedenken van nieuwe ideeen etc.

Thanks voor de info. Ik kan niet wachten tot ik ook wat meer SP heb😊. Wat vind je van mijn idee voor een nieuwe contest?

Heb ik nog niet bekeken en ga er nu eerst op uit. Aangezien droog weer zeldzaam is vandaag de dag :P

Streemian ziet er vervolgens zo uit:
Screenshot 2017-09-16 18.04.04.png
Tijden zijn in UTC, 2 uur achter op ons.

Handige shit! Veel plezier buiten😊

Ik heb je contest bekeken, creatief en leuk idee. Slim om een bestaande community te gebruiken. Ik heb je een 100% upvote gegeven, succes met je contest

Topgozer! Bedankt man👍

Nuttig informatie. Dank!
Op naar de 500+ Steem Power. :)

The @OriginalWorks bot has determined this post by @juliank to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To nominate this post for the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56160.19
ETH 2367.48
USDT 1.00
SBD 2.31