Sort:  

Ik ben heel benieuwd naar de mogelijkheden. Je ziet de resultaten vanzelf verschijnen 👍🏼

Cool! Had je trouwens al gezien dat ik je genomineerd heb voor de seven day b en w challenge? Of je het er mee eens was heb ik maar niet gevraagd .. ik zocht gewoon even in mijn feed wie ik kon nomineren :D

https://steemit.com/photography/@hetty-rowan/seven-days-b-and-w-challenge-day-2

Had ik nog niet gezien! Vroeger kreeg je nog wel eens een melding als iemand je naam noemde in een steemit post. Ik ga er wel aan mee doen denk ik 😀

Leek me wel iets voor jou ook ...

En ik zag het ook bij puur toeval dat ik genomineerd was ... ik had bij minnowbooster ingelogd, en daar zag ik het bij mentions meen ik.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60216.66
ETH 2326.87
USDT 1.00
SBD 2.48