Living off the wall - My black and white photo series in square - Part 22steemCreated with Sketch.

IMG_0501.jpg
Hej!
Skellefteå, Sweden.

11.jpg
Tension;)
Barcelona, Spain.

IMG_3242.jpg
Texas!
Skellefteå, Sweden.

IMG_3554.jpg
Heavy impression!
New York, USA.

IMG_3988.jpg
Marriage and divorce.
Skellefteå, Sweden.

Sort:  

This post is upvoted by Polsza for 35 %.
If you want help us growing upvote this comment.
Thanks !

Hej Emanuel! Håller på med lite olika projekt på Steem blockhain och hade vart schysst o samtala om dem, är du möjligtvis på Discord månntro? Varma hälsningar /Johan Ahlgren

Sverige_reko

Tjo! Alright, spännande:) Jag är inte på discord, men är du på steemit chat? @reko

ne tyvärr skaffa Discord de e hundra ggr bättre! Massa coola funktionaliteter med automagiska bottar , pengaregn, valar o schyssta communities! ;)

Ok, då ska jag kolla in det:)

Grymt! Jag ser t.ex. alla kommentarer och upvotes etc i realtid därför jag kan svara direkt! ;)

Nu har jag äntligen fått tummen ur och skaffat discord :) Vad heter du där?

Hej Emanuel! Här har du en inbjudan till min Discord kanal! :)

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 56.0% @adept upgoat, thanks to @emanuellindqvist
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Cool post ! Jag tänkte på en sak här om dagen. Vi är inte många svenskar här på Steemit ? Hur många känner du ?

Kanon ! Gytt att se att det händer lite på den svenska Steemit fronten !

Jepp promotar loss! Har stora planer då Steem blockchain var kärlek vid första ögonkastet för mig! ;)

Samma här ! Vad som är kul är att man känner sig som en del av plattformen och vi kan alla direkt påverka utvecklingen av Steemit. Du var uppe tidigt på en söndag ! Jag bor i Kina så klockan är 2 på eftermiddagen här

Japp!! Ja är men en sanna Steemaholic så sover man inte särskilt mt eller särskilt långa pass! ;) Hur är läget i Kina? Varit i Beijing för många år sen...

Man får vara kreativ med tiden för att hinna med Steemit. Men gytt att du är så engagerad och du verkar se samma framtidsbild som mig för plattformen.

Jag bor i Hangzhou som ligger drygt en timma med tåg från Shanghai. Har bott i Kina i 15 år nu så det är dags att flytta tillbaka. Förhoppningsvis blir det hem flytt i början på nästa år :)

Vart bor du i Sverige ?

Ok schysst, bor I götelabooooorg vilket jag varmt rek!! :D

Tack:) Nä det är sant, jag följer några svenskar men det är inte så att jag känner dom. Har fått tre vänner att signa upp på steemit, men dom är tyvärr inte aktiva. Själv då? @dandesign86

Jag har försökt se till få familjen att joina. Men det händer liksom inget hehe. Kanske låter för bra för att vara sant ? I vilket fall ska jag försöka övertyga lite polare när jag flyttar tillbaka till Sverige i början på nästa år.

Jag tycker steemit är Nice, speciellt om man är lite kreativ.

Har det börjat snöa ännu i Svedala ?

Ja Steemit är ju nästan för bra för att vara sant;) Ser att du bor i Kina, måste vara speciellt..? Har själv varit till Hong Kong och Macau en gång, älskade Hong Kong!

Ja här uppe i Skellefteå så kom snön redan förra veckan, den har dock försvunnit igen så nu är det bara mörkt och kallt!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63280.44
ETH 3253.98
USDT 1.00
SBD 3.89