Forest relaxing beside campfire

DSC_0609.JPG

Nice day for walking and relaxing in the woods. It started to be a little cold, so I burned the fire from the fallen branch. A wonderful atmosphere. Fresh forest air, crackling fire and perfect peace.

Photo is free for use.

Lijepi dan za šetnju i opuštanje u šumi. Počelo je biti malo hladno, pa sam zapalio vatru od granja koje je otpalo. Prekrasan ugođaj. Svježi šumski zrak, pucketanje vatre i savršeni mir.

Fotografija je slobodna za korištenje.

Sort:  

Ovo pisanje i na engleskom i na hrvatskom mi je palo na pamet nekidan, ali znan napisati onako dosta teksta i onda izgubin volju hehe. Dobar post, podsjeća me na djetinjstvo kad bi isto ovako palili vatru. Samo naprid 👍

Da budem iskren ja pišem na hrvatskom, pa prevedem na engleski. Na engleskom razumijem sve ali baš izražavanje mi ne ide. Razmišljao sam da pišem kvalitetne i duže samo na hrvatskom ali stvarno je zajednica jako mala i da budem iskren ne ide mi baš nešto s upvoteovima. Vidjet ću kroz koji tjedan što će s toga svega biti.

Ja se tek pridružio i nisam razmišljao da pišem introduction na oba jezika, ali možda bi bila dobra ideja. Vidio sam da ljudi i poravnaju tekst lijepo na oba, neki čak i na tri jezika. Ali to je možda bolje kad se već stekne veća publika. U svakom slučaju, isplati se uložiti malo više vremena.

Danas je suma kompjuter a vatra mobitel nazalost. Danasnja djeca vecinom ne znaju sto je suma, svjezi zrak, i lijepa vatrica pokraj sebe. :)

Odlican kratki post. Samo naprijed. :)

Pozdrav i hvala na podsjećanju koliko se može uživati uz vatru u šumi, pogotovo s dobrom ekipom, lijepim vremenom i ponekad gajbom piva :D

To me i potaknulo na ovaj post i fotku. Dobra ekipa, lijepo vrijeme, hrana, glazba...

Bez obzira na veličinu zajednice, objavljivat ću i na materinjem jeziku. Podijelim taj post na fb... pa će doći još ljudi :) .

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60336.09
ETH 2333.36
USDT 1.00
SBD 2.53