"GECE "
Son evin ışıkları da sönüyor. Şehrinin harabeye döndüğünü izliyorsun. Elinde kalan tek ışık sigaranın yanan kısmı belki de. Yaktıkça kanser yapan ve karşında tüm benliğiyle duran karanlık. Ona sarıldığında bir çakmakla yanmaya hazır değil misin?
Sen de üşümüyor musun? İmrenerek baktığın zifir gibi. Önceleri sisli belirsiz olan o yol simdi nasıl deniz senin için. Ne de olsa ruhlar da denizler gibidir. Derindedir. Denizin kıyısına vuran ve dalgasını bekleyen bir istiridye değil misin şuan sen? Denize ulaşamadığında etrafa bırakacağın o koku mezarından değil midenden geliyor olacaktır ancak. Hem ilk ne zaman bu kadar büyüdüğünü gördün yalnızlığının…
Bu gece yeryüzüne yağan bir yağmur olsun gözlerindeki. Dünyanın tozunu dindiren, acını hafifleten. Bırak aksin kalbinin üzerine yumuşatsın şimdilik. Bugünlerde biriktirdiğimiz iyi olmayacak akşamların hatırına bir' iyi aksamlar ‘daha dileyelim. Ve sen sevdiğinin kemiklerine kendi ellerinle yerleştirdiğin tel örgülerden öp. Ötesine geçemeyeceğin. Kapına gelmesini beklediğin umutsuzluğu. Düşünelim ;içimiz karanlığa açıp gösterebileceğimiz bir dolap mi? ya da eşyalar arasına kaçmaya çalışan bir böcekten farkımızı.
.
.
.
Fotoğraf ve yazı şahsıma aittir.
Cok guzel yazmissiniz bu tarz icerikler yazmayi ogrenmem bakimindan buyuk katki saglayacaktir
Teşekkürler :)
Yazıya bayıldım daha fazla böyle içerik görmek beni mutlu edicektir tebrik ederim
teşekkür ederim :) her zaman beklerim
Congratulations @artizm! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :
Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word
STOPHello!
hi (:
Nice one black and white
Thank you, fauzi11 !
sadece güzel. izlemeye aldım sizi.
tesekkur ederim :)
İyi akşamlar artizm ve hoşgeldin.
teşekürler :) hosbulduk
Merhaba, aramıza hoşgeldiniz :) @turbot !welcome
Sanırım bu blog sayfası size ait, önceden başka bir sitede paylaşmış olduğunuz yazıları Steemit'e aktarırken sorun yaşamamak için yazılarınızın altına ;
"Bu yazıma Tumblr blogumdan da ulaşabilirsiniz"
benzeri bir yazı yazmanız faydalı olacaktır :)
dogru oyle yapayim , tesekkur ederim
Merhaba @artizm,
Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.
Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar
Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.
Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
Congratulations @artizm! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :
Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word
STOP