You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leaf Hangers

in #photography7 years ago

So nice you still can see them in your garden. Where we lived in Belgium butterflies became a rarity. Plenty of them here in Cambodia though. But they are so hard to capture with the camera... or I am not so good at sneaking up on them...

Sort:  

echt waar? dat zei brothermic daar beneden ook
wat jammer dan
deze kwamen niet uit mijn tuin
en ik kan ze niet meer in de vlindertuin hier bezoeken
het is al dicht
als je in de EU bent, kom maar even langs, ik breng je daar
beste tijd is vanaf Juni tot eerste week in Augustus
ik betaal :)

je was toch hier geweest?
why didn't we meet up? :P

fijne feestdagen!

Laaste keer in belgie was maar een kort bezoek. We gingen ook naar Finland en Barcelona. In april kom ik iets langer. Mijn beste vriendin bevalt van een baby boy en ik ben teh godmother... will het ook voor geen gled van de wereld missen.... ze kijkt er al zo lang naar uit een baby te hebben ;) Normaal gezien heb ik een wagen ter beschikking en kom ik wel even langs ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68363.69
ETH 2642.16
USDT 1.00
SBD 2.69