Free Horses Near the Egri LakesteemCreated with Sketch.

in #photo7 years ago

I came for trip this lake many time. i saw sometimes 4-5 sometime 10 or up horses.. When i look them i can feel real fredom.. This photo from june in 2016 17626497_1238827102853073_435556482411426315_n.jpg

Altitude is 2200 meters western Toros mountains Gundogmus in Antalya.

İf you like this image please Upvote and follow me. İn the future you will see more.

Sort:  

Göl kenarinda gezen atlari seyretmeye doyum olmuyor. Gercekten cok guzel bir manzara.

Her zaman bulunmaktan memnun oldugum bir yer.

Gundogmus gercekten cok guzel.

Kesinlikle katılıyorum şu an Türkiye deki en bakir yerlerden bir tanesi imkanı olan herkesi burayı görmeye davet ediyorum

İnş günün birinde ziyaret edebiliriz.

Her zaman bekleriz. İlçemiz insanları misafirleri severler. Bölgemiz ayrıca Türkiyede ki en fazla bitki çeşitliliği olan bölgedir.

Botta yazan discord kanalina uye olarak diger arkadaslarla da tanisabilirsiniz.

Şu an onu kurcalıyordum. Bu botları kullanıp oy alma olaylarını falan tam kavrayamadım :(

discordtan ulasinirsaniz yardimci olayim

tamam discordtan üyelik alıyorum hemen

Şu an üyelik aldım size nasıl ulaşabilirim ?

Merhaba @archura,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Çok teşekkür ediyorum yardımlarınız için

Harika resimler.

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59391.37
ETH 2525.88
USDT 1.00
SBD 2.47