Sort:  

@purepinay ,PASALUBONG.....how sweet......

So far so good here!how's travel?

pasalubong kay Bien mga vegetable seeds from Thailand :) hehe para makamana ang kanyang hacienda :D

Hehehe..ganahan lage ko ana Lence,naa nako seeds from mindanao,then if ever naa pud from thailand..wow...amazing..😁😁

Hahaha the seeds here are cheap. Naka pa sila mga spices for very cheap 🤣

Mao bah @purepinay ,moara ko beh?mopalit ko daghan seeds..hehehe

hahaha kanang pila man? Nag unsa ka oi? Homesteading ang peg? naks! kumikitang kabuhayan!

Kamusta ang Cebu? Ang Henet dito sa Thailand LOL di na nasanay sa Pinas hahaha, parang gusto ko na umuwi hahaha! ang hirap ng mga kausap ko dito, ang sakit sa bangz! I need a Thai translator!! LOL

Oo haciendero na ako ngayun sabi nila Lence bon at bella..

Hahaha...ok lang yang sakit sa bangz ang importante ang saya nilang pakinggan..hahaha😄😄

Dito sa cebu maulan ulan ngayun na week..

Ang sipag mag comment!!! Hahaha grabe energy mo haha ikaw na!

Ang henet 🔥 dito sa Pattaya! Have you been outside the Philippines?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64814.42
ETH 3450.94
USDT 1.00
SBD 2.52