PELE - MELE i moje krzywe Myśli czyli konkurs @rozku

in #pele-mele5 years ago

Oto i moja cegiełka dołożona do konkursu PELE - MELE organizowanego przez @rozku
Dziękuję bardzo za zachęte i zgodnie z obietnica oto i mój wywód.

1.Jak to się zaczęło?

Tu odpowiedz jest prosta – skusiła mnie kasa!
Te miliony zarabiane na postach.
Te prywatne odrzutowce, limuzyny i baseny przy chacie z modelkami w bikini.

Szwendałem się kiedyś po necie, klikam sobie tu, klikam sobie tam aż patrze a tu 200 dolców za posta na jakimś #travel! Na jakimś steemie!
No kurde co ja nie travel! Jak nie jak tak!
I oto jestem/byłem/się pojawiłem... no może się zarejestrowałem :)

2.Twoje małe, drobne przyjemności.

Ja to prosty chopok jestem i cieszą mnie proste rzeczy.
Lubię spełniać dobre uczynki i wielce staram się przynajmniej jeden dziennie zrobić.
A to przestanę obrabowywaną babcie kopać zanim jeszcze przytomność straci, a to dziada autem nie przejadę gdy na drogę mi wylezie. Takie tam ;)

A tak serio, to ostatnio na moim balkonie, w czasie mej nieobecności, jakaś gołębica uwiła gniazdko. Wracam sobie w najlepsze z wesela a tu z patyków piekne gniazdko uwite, w środku dwa jajka i ta zołza łypie na mnie łokiem, to jednym to drugim.
Ja wiem, że dla wielu to szkodniki i paskudy, ale urzekła mnie ptaszyna i jak tu nie spełnić dobrego uczynku i nie podzielić się kawałkiem balkonu.
Zatem rozwinąłem folie – co by mi te ptaszyny całego balkonu nie zasrały i tak sobie żyjemy wspólnie na tym czwartym piętrze.
Zaopatrzyłem ptaszyne w wodę i dokarmiam regularnie.

Ptaszyna wygląda tak

IMG_20190609_144643.jpg

Po powrocie gdy Helena uciekła widok miałem taki

IMG_20190607_110816.jpg

Moje przyjemności to patrzeć kiedy i jak się sytuacja rozwinie. Kiedy się wyklują i co z tego będzie. Co tak naprawdę gołąb woli – pizze, chleb, nasiona, słonecznik, mięso, warzywa...?
Jak na razie stwierdzam, że szynki nie tknęła, pizze uwielbia a alkoholem gardzi.
Helena, bo przeszliśmy na TY mniej więcej po tygodniu przestala się mnie bać. Spokojnie teraz mogę zmienić wode, podrzucić nowy kawałem pizzy (bez sosów) i poprawic folię w około gniazda.
Młode wykluły się dwa dni temu. Pokazała mi je tylko raz, i to chyba przypadkiem.
Są małe, pomarańczowe jak kurczaczki i podobne zupełnie do nikogo.
Nazwałem je Krowa i Kurczak.

I tak z wielką przyjemnością palimy sobie papierosy na balkonie i omawiamy wspólnie z Heleną przyszłość młodych.

3.Kurs życia.

Zawsze lubiłem numerki więc zdecydowanie pod poduszkę wpakował bym książkę telefoniczną. A co! Jak szaleć to szaleć!

4.Fragment utworu muzycznego, dla którego warto żyć.

Bez zbędnych słów:


To nie oryginał ale ciary tak samo mi robi!

5.Z czego jesteś dumny?

Jestem typem szczęśliwego człowieka. Taki wiecie, radosny i pozytywny. Raczej widzę zalety niż wady. Uważam, że mam fajne życie, świetnych znajomych i fantastyczną rodzinę. Jestem dumny z każdego dnia w którym udaje mi się tak myśleć ;)

6.No dobra, życie to nie bajka

Idę biegać. Dużo biegać. Mój rekord to 78km. To był cięki okres w moim życiu.
Ogólnie staram się wywalić i wyładować negatywną energię na wysiłu fizycznym.
Ale Polakiem jestem – i jestem z tego Dumny! Więc jak bieganie nie pomaga to chleje i jaram tony zioła :D

7.Za jakie - na pozór banalne i niewinne pytanie, "mógłbyś czasem zabić"?

Zdecydowanie, może nie do końca odpowiadające na pytanie, ale najbardziej wpienia mnie gdy ktoś zaczyna do mnie mówić słowami – A WIESZ...

  • a wiesz wczoraj...
  • a wiesz byliśmy
  • a wiesz ona powiedziała...
    Skoro zakładasz, że wiem to po kiego ta rozmowa...?

8.Najciekawsza animacja, jaką ostatnio odkryłeś.

No, to będzie latwe. Ostatnio rano, jak się szwędam i popijam kawę, w tv leci jakiś Dragon Ball … coś tam. Sam już nie wiem Dragon Ball Z, może X może coś tam innego. Niemniej jest to animka na którą pędziłem ze szkoły, bo wtedy nie dało się nagrywać. A tu nagle teraz zupełnie nowe odcinki, i jakieś inne i w ogóle :D
bomba!
Teraz wstaje i klikam telewizorem zanim kawe zrobie.

9.Ulubiony blog, strona w Internetach.

Dorastałem w internecie na Wykopie i Joemonster. I tak mi zostało.

  • Ulubiony profil na Steemit?

Jak na razie moim faworytem jest #monomad

10.Motto życia.

Mam tryliard tatuaży na sobie i zdecydowanie dziaranie mnie nie przeraża. Moja najdłuższa sesja tatoo to 16h ciągłego dziarania. W końcu chodzi o to żeby się upiększyć :)
Ale jak miał bym sobie coś wydziarać dla beki to było by to po chińsku – kurczak na ostro!

A na poważnie, chociaż raczej nie będę sobie napisów tatuował, było by to:
Carpe Diem.

11.Wymarzony hipek.

Tu mnie masz.
Nie mam takiego zwierza. Fajne są jaszurki, aligatory nawet pandy i niedziedzie polarne, ale prawdę mówiąc jakbym miał wszystkiego w opór pewnie przygarnął bym psa ze schroniska. Całe moje życie miałem psy ze schronisk i były to najfajniejsze zwierzaki :D

12.Jeden z najbardziej optymistycznych widoków,

to:.....

Pełny bak paliwa.

13.Ulubione zestawienie 2 kolorów.

Jestem jednym, chyba z niewielu, fotografów daltonistów. Więc moje ulubione kolory to czarny i biały :D

14.Sytuacja, która robi na Tobie ogromne wrażenie.

Gdy ludzie pomagają zwierzętą.
Takie akcje jak się czasem ogląda na yt, gdy jakiś kolo wyciąga psa z kanałów, albo jak ratują ugrzęzłe jelenia z błota, krowy i konie z transportów do rzeźni. To mnie rusza. Mam więcej empatii w stosunku do zwięrząt niż do ludzi.

15.Masz tu na stole kartę kredytową bez limitu.

Kupił bym sobie katamaran. Taki całkiem fajny. Jakiegoś Lagoona abo cuś. Przepływałem na tym sporo i jak będę miał zbędny milion to sobie sprawie.

16.Jeśli pierogi to tylko...?

Z mięsem. No ewentualnie z grzybami i mięsem. No albo z kapustą i mięsem albo ruskie. Albo na słodko z masłem i śmietaną :D

17.Niespełnione dotąd dziecięce marzenie to..

Zostać pilotem myśliwców.
Niestety ze względu na niewielką wade w widzeniu barw muszę się zadowolić licenją na mniejsze i wolniejsze samolociki.

18.Twój najlepszy artykuł (tekst, zdjęcie, stream :) na Steemit.

Mój, jak do tej pory, najważniejszy dla mnie post, to zdjęcie.
Zwykłe zdjęcie. Jedno w wieeelluu które opublikowałem. Ale ciągle zdjęcie.
Takie które może znaczy dla mnie więcej.
Zdjęcie z którego naprawdę jestem dumny, i które lubię pokazywać.
Zdjęcię które - dla mnie ma wielką chistorię z tyłu i wspomnienia których nigdy nie chcę zapomnieć.

fb (3 of 1).JPG

19.

Ostanie To opowieść którą zaraz zamieszczę. To opowieść o mnie. O pustyni. I o jednym pierdolon....m chyba skorpionie.

Sort:  

18 FOTKA - faktycznie epicka 💙

PS:
no i poza tym piąteczka! 🤛
mam to samo z bakiem pełnym paliwa!!
wierz sobie lub nie - ale to była tez moja myśl (wiem, prymitywna, bywają ambitniejsze)

miałam tak od czasów mojego pierwszego samochodu (bez wyświetlacza poziomu benzyny), w którym po zatankowaniu - wskazówka baku na zegarze - powoli się podnosiła.
cudowny, krzepiący widok.

haha w moim pierwszy aucie wskazówka stanu paliwa nie działała w ogóle. tzn. niezależnie od stanu baku, ta leniwie leżała na dole.
To była zawsze zagadka i przygoda - ile jeszcze w baku i kiedy sie skończy :D
Ale jakoś się zawsze udawało :D

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63119.91
ETH 2695.09
USDT 1.00
SBD 2.56