šumi sa debelim stabljima, velikim

in #pase7 years ago

šumi sa debelim stabljima, velikim ograncima i listićnim listom nalazi se veliko drvo. Usamljeno dete dođe na drvo da igra.

Dečak je zamišljao kako je čuo drvo koji mu je ljubazno rekao: "Dođi me. Izgradite malo igralište gore. Možete koristiti moje male grane ako želite, a moje lišće su obilne. "Tako se dečak popeo na drvo, razbio neke grane, podigao listove i napravio visoku tajnu kuću na drvetu. Iako boli drvo, ali drvo je sretno da žrtvuje malo da bi dete bilo toliko zabavno. Tokom dugih dana dečak će igrati u kući drveta. Drvo je bilo zadovoljno.

Dok je dečak stariji, prestao je da igra na drvetu. Drvo je postalo tužno, njena prsna okačena i njena smrt je izgubila svoj sjaj.

Tokom godina, tinejdžer se vratio. Drvo je bilo oduševljeno da to ponovo vidi. Mladić je osetio kako je čuo kako drvo kaže: "Hajde ponovo da se popnemo. Vaša stara kuća drveća je još uvek tu. Nedostaješ mi. "

Sort:  

Dođi me. Izgradite malo igralište gore. Možete koristiti moje male grane ako želite, a moje lišće su obilne. "Tako se dečak popeo na drvo, razbio neke grane, podigao listove i napravio visoku tajnu kuću na drvetu. Iako boli drvo, ali drvo je sretno da žrtvuje malo da bi dete bilo toliko zabavno. Tokom dugih dana dečak će igrati u kući drveta. Drvo je bilo zadovoljno.

Dok je dečak stariji, prestao je da igra na drvetu. Drvo je postalo tužno, njena

moje male grane ako želite, a moje lišće su obilne. "Tako se dečak popeo na drvo, razbio neke grane, podigao listove i napravio visoku tajnu kuću na drvetu. Iako boli drvo, ali drvo je sretno da žrtvuje malo da bi dete bilo toliko zabavno. Tokom dugih dana dečak će igrati u kući drveta. Drvo je bilo zadovoljno.

Dok je dečak stariji, prestao je da

Hi, sekak! I just resteemed your post!
I am a new, simple to use and cheap resteeming bot.
If you want to know more about me, read my introduction post.
Good Luck!

Congratulations @sekak! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66548.53
ETH 3594.05
USDT 1.00
SBD 2.91