Sadece Varlar...

in #partiko5 years ago (edited)

Yaşamın bir kıyısında kalmış, sadece dertleriyle hayatın sorunlarıyla uğraşan o kadar çok insan var ki... Ne kadar yazık ki hayatlarını boşu boşuna yaşıyorlar. Sadece hayattalar ve sadece yaşamış olmak için yaşıyorlar. Kendileri için değil başkaları için yaşıyorlar.

Kendilerini mutlu edecek hiç birşey bulamıyorlar, aramıyorlar da aslında. İnsan kendini mutlu edebilecek uğraşlar bulabilir. Yaptığı her neyse, başardıkça da mutluluğu bulabilir. İnsan ne olursa olsun araştırmacı olmalı birşeyleri merak etmeli. O gününü yaşamış olmak için geçirmemeli, bir amacı olmalı, o amaca ulaşınca başka bir amacı olmalı ve başka amaçları...

Yaşamın kıyısında kalmış o kadar çok insan var ki üzülüyor insan. Kendini sevmeli, amacı olmalı , hergün kendine yeni birşeyler katabilmeli bir insan.

Hep mutlu kalın

Picture source: https://pixabay.com/tr/photos/k%C4%B1z-oturma-iskelesi-dock-%C3%BCzg%C3%BCn-1822702/

Posted using Partiko Android

Sort:  

Herkes kendinin lokomotifi olabilmeli..
Ünlü düşünür Cem Yılmaz'ın :) cilaladığı vecize basit gibi dursa da çok yerinde ve anlamlı:

Mutluluk içimizde

Herkes kendinin lokomotifi olabilmeli..
Ünlü düşünür Cem Yılmaz'ın :) cilaladığı vecize basit gibi dursa da çok yerinde ve anlamlı:

Şu an siz de bu sözü tam yerinde kullandınız."Herkes kendinin lokomotifi olabilmeli..."
Anlayana düşündürücü bir söz. Teşekkür ederim:)

Posted using Partiko Android

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 10.57% upvote from us for your 1025 Partiko Points! Together, let's change the world!

Thank you so much for being an awesome Partiko user! We have just given you a free upvote!

The more Partiko Points you have, the more likely you will get a free upvote from us! You can earn 30 Partiko Points for each post made using Partiko, and you can make 10 Points per comment.

One easy way to earn Partiko Point fast is to look at posts under the #introduceyourself tag and welcome new Steem users by commenting under their posts using Partiko!

If you have questions, don't feel hesitant to reach out to us by sending us a Partiko Message, or leaving a comment under our post!

Doğrusunu söylemek gerekirse yazılarınız paylaşıma düştüğünde keyifle okuyacağım bir yazı ile karşılaşacağımı biliyorum ama önceki paylaşımlarınızı düşününce çıtayı kendimce yüksek tuttum sanırım bu biraz hayal kırıklığı oldu. Bunun siz de olumsuz bir yansıması olmasın lütfen biraz geriye dönüp bakınca daha iyisini yapabileceğinizi biliyorum. Bunu saymıyoruz efendim 😉

İçimden geçenleri yazıyorum ben. Sanırım o an bunlar geldi aklıma. Çevremi gözlemliyorum ve buna çok üzülüyorum. İnsanlar kendisini mutlu edecek birşeyler bulamıyorlar. Ben sürekli kendime uğraşacak araştıracak o kadar çok şey buluyorum ki şimdi burada yazmayayım:) Tabi haklısınız bu yazım detaysız oldu farkındayım. Beklentiler fazla yüksek olmasa iyi olurdu🤗

Posted using Partiko Android

Beklentiler yüksek olmazdı aslında ama siz yüksekte başladınız, 😊
haliyle hepimizin ara ara böyle yazıları olacaktır aslolan bu şekilde bir süreklilik halini almaması.
Keyifli yazılarınızı bekliyorum...

Çok teşekkür ediyorum:) steemit'i ben o an ne düşünüyorsam ne hissediyorsam paylaşabileciğim bir platform olarak görüyorum. Kendimi ne yazabilirim diye zorlamıyorum. O nedenle bazen kısa kısa hissettiklerimi paylaşabilirim ve umuyorum ki beni o zaman anlayışla karşılayabilirsiniz ve umuyorum ki herkes sizin gibi düşünmüyordur. Ayrıca bu şekilde düşünmeniz beni yine de çok mutlu etti🤗

Posted using Partiko Android

Kendilerini mutlu edecek hiç birşey bulamıyorlar, aramıyorlar da aslında.

Evet insanoğlunun mutlu olması için sayısız sebebi var. O sebepleri görmesi önemli olan, dışarı çıkıp mis gibi havayı içine çekebilmek bile bir mutluluk sebebidir. Güneşi görünce mutlu olmak, masmavi gökyüzünü izlemek, gece yıldızlara bakabilmek, steemitte sizlerle olmak mutlu olmak için yeterli 🤗😊

Posted using Partiko iOS

Bir tebessümü çok görüyorlar kendilerine ama herşey mutluluk sebebi olabilir. Haklısınız sizlerle steemitte yollarımızın kesişmesi de ayrı bir mutluluk🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98