You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sadece Varlar...

in #partiko6 years ago

İçimden geçenleri yazıyorum ben. Sanırım o an bunlar geldi aklıma. Çevremi gözlemliyorum ve buna çok üzülüyorum. İnsanlar kendisini mutlu edecek birşeyler bulamıyorlar. Ben sürekli kendime uğraşacak araştıracak o kadar çok şey buluyorum ki şimdi burada yazmayayım:) Tabi haklısınız bu yazım detaysız oldu farkındayım. Beklentiler fazla yüksek olmasa iyi olurdu🤗

Posted using Partiko Android

Sort:  

Beklentiler yüksek olmazdı aslında ama siz yüksekte başladınız, 😊
haliyle hepimizin ara ara böyle yazıları olacaktır aslolan bu şekilde bir süreklilik halini almaması.
Keyifli yazılarınızı bekliyorum...

Çok teşekkür ediyorum:) steemit'i ben o an ne düşünüyorsam ne hissediyorsam paylaşabileciğim bir platform olarak görüyorum. Kendimi ne yazabilirim diye zorlamıyorum. O nedenle bazen kısa kısa hissettiklerimi paylaşabilirim ve umuyorum ki beni o zaman anlayışla karşılayabilirsiniz ve umuyorum ki herkes sizin gibi düşünmüyordur. Ayrıca bu şekilde düşünmeniz beni yine de çok mutlu etti🤗

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64187.99
ETH 2761.62
USDT 1.00
SBD 2.73