You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dni adaptacyjne w niemieckim przedszkolu: Przygotowania

in #partiko5 years ago

Parę dni temu dzwoniła do mnie kuzynka z Niemiec, poza tym że pytała jak zwykle o nasze zdrowie i co tam u nas spytała również o to ile wyniosła mnie wyprawka dla małych. Trochę zszokowalam się gdy powiedziała, że u nich trzeba dzieci zaopatrzyć w kalosze i deszczowki. Widze, że u Was też to tak wygląda, ale uważam, że to bardzo dobrze gdyż oznacza to, że dzieci w trakcie deszczu przebywają na zewnątrz, u nas w przedszkolu tak nie jest.
Moja córka Łucja pierwszego dnia wróciła niezadowolona z przedszkola, jednym z powodów było to, że nie wyszła na plac zabaw. Gdy wspomniałam o tym nauczycielce, ta powiedziała, że było pochmurnie więc grupa nie wyszła z budynku. Trochę chciało mi się wtedy śmiać, jednak się powstrzymalam.
Dzieci szybko uczą się języków, jeżeli wasza córka czuje się dobrze w przedszkolu to zdaje się, że nie ma się o co martwić. W mojej rodzinie jest piątka dzieci, które mówiąc tylko po polsku poszła do przedszkola i wszystkie super się tam czują i szprechaja w dwóch językach :)

Sort:  

Tutaj wyjście na dwór jest obowiązkowe każdego dnia i to 2 razy. Jeśli dziecko nie będzie miało kaloszy, to po prostu nie wyjdzie z innymi dziećmi. Nie wiem jak to wygląda dokładnie jak jest zima, czy jak pogoda jest faktycznie brzydka ale wiem że z dzieciakami również wychodzą poza teren przedszkola, robią im takie mini wycieczki.

Zobaczymy jak wyjdzie, bo nasza córka często ma odmienne zdanie od wszystkich i zawsze musi postawić na swoim. Mam nadzieję, że się dostosuje szybko 😉póki co jest zadowolona.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57151.22
ETH 3067.19
USDT 1.00
SBD 2.32