Rot geschenk

in #palnet4 years ago (edited)

Zij reageert tamelijk suf de koffiejuf die iedereen bedient.

Reageert uiterst traag op de vraag of zij soms ook thee schenkt.

"Heeft u misschien ook een zitplaats zonder rook?" vraagt mijn vriend.

Zij reageert stug keert hem de rug wanneer hij haar nogmaals wenkt.

Zij is klein van stuk, klimt op een kruk terwijl zij luidkeels grient.

"Wat een gedoe ik ben hiervoor te moe" brult zij plots gekrenkt.

"Dit heeft geen zin wat een onding waaraan heb ik dat verdiend?"

"Kijk mij ik kan er met m'n kannetje niet bij die koffiemachine wil ik niet geschenkt!"

source

Een bijdrage aan de #schrijfuitdaging #maart2020van Hans van Gemert.

#verhaal #gedicht #wakeupkitty #wordpress #yoors #kittywu

Posted using Partiko Android

Sort:  

🏆 Hi @wakeupkitty! You have received 0.05 STEEM reward for this post from the following subscribers: @davidke20
Subscribe and increase the reward for @wakeupkitty :) | For investors.

wakeupkitty, you've just received an upvote of 79% by artturtle!


Learn how I will upvote each and every one of your posts

Check out today's daily report detailing my current upvote power and how much I'm currently upvoting.

This bot is open source.

Clone it from github
Get help installing and running this bot

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64385.89
ETH 3510.26
USDT 1.00
SBD 2.54