Sort:  

Joo minä asun Turussa, ja sinä/sinulle? Minä puhun vähän suomea mutta oppinlissan (sorry my finnish skills are very bad ahahah but trying/learning :D ) so where are you located :)?

Asun Lahdessa. Olen käynyt Turussa, on tosi kaunis paikka. Aurajoki laivoineen on oikein valokuvauksellinen. Silloin kun viimeksi kävin minulla ei ollut kameraa, nyt tekisi mieli joskus käydä siellä uudestaan kameran kanssa.

Joo, No Niin. Selva. Olin lahdessa kaksi kertaa, pysähtyi matkalla Imtraan ja savonlinnaan. kyllä, rakastan Turun kaupunkia. seuraavan kerran, kun vierailet, varmista, että otat niin paljon kuvia ja jakaa ajatuksiasi turulle. Voisimmeko saada myös oluen: D?

minun suomenkielelläni on erittäin huono anteeksi

Osaat ihan hyvin kirjoittaa ja lukea suomea. Siitä on helppo parantaa.

Kiitos Paljon , I need to develop more and can’t soeak very well yet mutta minä vähän ymmaran :)

I visited Turku less than 2 months ago. Too bad that I didn't grab any pictures of the town itself :/

Too bad but May be try to visit in spring/summer , we could have a drink and go for a photo shoot :D . What do you say :D ?

I'll share my old pictures from Lahti one day and will tag you, may be you can easily recognise the places :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60745.88
ETH 2640.15
USDT 1.00
SBD 2.56