You are viewing a single comment's thread from:

RE: *Fabryka Patriotów* czy gabinet osobliwości?

in #nsfw6 years ago

Przeczytałem i szczerze mówiąc... słów mi brak. Jak było to wielkie oburzenie występem Stuhra (monolog gdzie słowa mu się kojarzyły z różnymi poważnymi kwestiami) to szczerze mówiąc jakoś mnie to nie oburzało (chociaż widziałem tylko fragmenty). Ale tutaj? Nie, zdecydowanie nie.

Sort:  

Było parę dużych niesmaków. Stuhr dla mnie też taki sobie - miał rolę opartą na "żarcie" przede wszystkim z samego siebie. Dość narcystyczne.

I gdzie te czasy kiedy potrafił zrobić coś tak pięknie naiwnego i mimo wszystko mądrego jak "Baśń o ludziach stąd" - chrum chrum kiedyś to beło :D

Może ma teraz swój Sturm und Drangperiode. Moim zdaniem rozmienia talent na drobne.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51