You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Games - Issue 11

in #norway6 years ago

Jeg tror jeg hørte på alt for mye Steem relaterte videor for å vinne den forrige runden @onebitnews, for jeg tror nemmelig at jeg vet hvilket klipp dere er ute etter etter å bare ha hørt den nye snutten deres en eneste gang nå! ;-)

Jeg tenker dog at det er på sin plass å være høffelig og la andre få muligheten til å vinne konkurransen deres også, så jeg skal la være å ta en dobbeltseier hehe...

Tusen takk igjen for premien! ^_^

@xtetrahedron

Sort:  

The more we share, the more we own. That's the miracle.
It's really amazing what you just did @xtetrahedron .. I hope there will be many people in this world who think like you.


That's awsome!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54