You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - Blogg og kommentarfelt - Utgave 1

in #norway7 years ago

Det er en del norske poster her inne hvis du følger de rette folka ;) Selv pleier jeg å sjekke ut #Norway taggen innomellom for å se hva de andre nordmennene holder på med her inne på Steemit.

Sort:  

Jeg har bare funnet engelske poster på #norway, men jeg må nok bare inn og sjekke oftere da. :)

Jepp, jeg minnes i alle fall at det pleier å være en del norske poster der. Ser ut som det er mye engelsk nå (kanskje en del som poster feriebilder nå i sommer/høst?). Det er også en del på #norge også. Kanskje bedre å bruke denne taggen for å finne poster på norsk :)

Ja, det er kanskje en del turister som har tatt seg råd til å dra til Norge :p
Jeg skal sjekke ut #norge også! Takk for tipset.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65