RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - Blogg og kommentarfelt - Utgave 1steemCreated with Sketch.

in #norway7 years ago (edited)

Vi går rett på sak. SteemitSkolen består av @Gyldenhorn , @Jeroll , @Barbro , @BabsBoard og @Ramta .

SteemitSkolen er for deg som vil forstå Steemit på ett grunnleggende nivå, slik at dine inntekter øker og dine ideer blir flere. Forstår du Steemit grunnleggende er det mye lettere og realisere dine drømmer på riktig måte.

I denne utgave presenterer vi @Gyldenhorn
Hei Folkens!
Kort fortalt om meg:
Jeg har passert mine 40 år og har foto, fiske, natur, mc og mange andre lidenskaper.
Steemit er noe av det råeste jeg har kommet over under min tid som selvstendig næringsdrivende.
Må takke og bukke til @Ramta som introduserte meg.
Til daglig driver jeg tre selskaper innenfor salg/markedsføring, finans og eiendom
Selskapene har til sammen ca 80 ansatte og har virksomhet i Norge, samt noen andre steder i Europa.
Jeg skal bidra med min kunnskap innenfor forretningsdrift slik at dere også får mulighet til å oppnå deres drømmer.

Slik får du RR - RamtaReward:

  1. Upvote denne posten 100% (noen av oss vil ikke stemme på denne posten før om fem dager og slik får du mer Curation Reward enn vanlig).
  2. Still et spørsmål angående noe du vil vite om blogg eller Kommentarfeltet i denne posten
  3. Du vil få RR - RamtaReward = Penger og svar.

IKKE SKRIV et kompliment som "bra post", "enig med deg" osv. (vil ikke bli belønnet). Hvis du ikke har et spørsmål eller synspunkt så bare trykk Upvote (vi ser på hvem som stemmer på oss).


Hvis du tar deg tid til å gå på SteemitSkolen med oss, tjener du penger, blir flinkere og blir god i den nye kryptovaluta verdenen.

Blogg og kommentarfeltet er et uoppdaget området for de fleste når det blir koblet sammen med penger.

Derfor er blogg og kommentar tema i SteemitSkolen i denne utgave.
SteemitSkolen er også hypermoderne i sine læringsmetoder. Du lærer mest av å få svar på spørsmål som er aktuelle for deg. Derfor stiller du spørsmålet du vil ha svar på og rett person hos oss svarer deg personlig og du får selvfølgelig belønning (Upvote så det monner) hos RamtaReward.

Grip sjansen! Fyr løs, vi er her for deg!

STENGT! Vi vil ikke besvare flere spørsmål i denne posten! SteemitSkolen-Wallet-utgave 2

Sort:  

SteemitSkolen høres ut som et fantastisk bra iniativ! Steemit er jo ikke helt lett, så mye hold styr på ( Feks. når bør jeg stemme?, Når bør jeg veksle SBD til Steem?, Hvordan lager man bra poster?, Når bør man poste? Lønner bruk av roboter seg? Bør jeg selvupvote? Bør jeg lease Steem?+++). Veldig akutt behov for informasjon:)!

Hei @janusface
Du hadde mange gode spørsmål her.
Starter med dette:
Når bør jeg stemme?
Du må i vert fall vente med å stemme på en blogg eller ett svar til det har gått 30 minutter. Dette fordi det du skal ha tilbake av stemmen din vil bli mindre eller ingen ting i det hele tatt hvis du stemmer før. Grunnen til dette er blant annet å prøve å begrense roboter som pumper ut stemmer.
Når du bør veksle SBD til Steem kan være litt vrient å gi ett godt svar på, siden denne transaksjonen tar tre dager og forholder seg til snittet på Steem disse dagene. Men, ett tips kan være å finne en graf som gir deg en historikk på hvordan prisen på Steem har vært de feks siste 30 dagene. Og prøve å lese ut i fra denne når den kommer til å være høy og om kursen kommer til å holde seg i vert fall en dag.
Hvordan man lager bra poster?
Dette kommer jo veldig an på hvor flink du er til å skrive, hvor god er man til å ta bilder, klarer man å finne ett godt tema til posten og ikke minst, hvor god er man på å sette sammen dette til en helhet.
Vi i SteemitSkolen kommer til å ta for oss hvordan man skal lage en god blogg om ikke så alt for lenge. Så da vil det komme en mal folk kan velge å bruke eller hente ideer fra.
Når man bør poste avhenger litt av hvilken tag man bruker. Vi i SteemitSkolen fronter jo at norway alltid skal være første tag pga vi ønsker å løfte den opp på førstesiden for å få flere til å kikke innom. Skal man poste der må man tenke på når det er flest brukere på og hvor mange som legger ut post der. Jeg kjører noen tester om dagen som skal kunne gi oss noen svar på dette, men så langt kan det virke som mellom kl 17 og kl 21 er en god tid uten at dette er noe fasit.
Bør du selvupvote?
Aldri under noen omstendigheter bør man vote på sine egen kommentarer. Dette gjør at andre sine booter ikke voter på deg.
På hovedbloggen kan man stemme på seg selv så mye man vil, da dette ikke har noe å si for "gratis" stemmene fra bootene.
Lease Steem har jeg ikke noe godt svar på akkuratt nå, men skal komme tilbake til deg når jeg finner riktig svar på dette.
Mvh
@Gyldenhorn
relax-for-health.jpg

Bra spørsmål! Lurer på mye av det samme,

Kult! Dette er faktisk den første norske posten jeg har lest her inne.
Sign me up på Steemit-skolen! Kan aldri lære for mye :)
Men jeg lurer litt på hva som menes med blogg?

Hei @Susanne.
Kjempehyggelig at du skriver til oss her på Steemitskolen.
Du har helt rett i at man aldri kan lære for mye, selv lærer jeg noe nytt hver eneste dag :)

Hvis du tenker på hva definisjonen av hva blogg betyr er det noe slikt som dette:
Blogg er en type nettsted eller del av nettsted for publisering av såkalte blogginnlegg eller bloggposter som vanligvis skrives av en enkeltperson eller et fåtall personer. kilde Wikipedia.
Dette fanger jo selve essensen av Steemit. Ett nettsted/samfunn hvor enkeltpersoner kan dele sine tanker og ideer.
Selv mener jeg at Steemit har gjort det enda mer spennende for oss brukere ved at mann får belønning i form av Steempower og Steem Dollar og jeg tror vi kommer til å se en fantastisk økning av brukere i tiden som kommer.

Har sett på profilen din og du er allerede en mesterblogger i ordets rette forstand.
Sammensetningen av bilder og tekst i selve bloggene dine er gjort på en veldig god og informativ måte så langt jeg klarer å bedømme dem.

Håper jeg tolket spørsmålet dit riktig, hvis ikke så si i fra :)
Lykke til videre med bloggene dine, de er riktig så gode.

Mvh
@Gyldenhorn
blog.jpg

Hallo @Susanne

Velkommen som SteemitSkolens første kommentator. Flere av oss har lest dine fantastiske poster i over ett år, du er jo en av veteranene i Steemit.

Jeg har blitt en av Steemits spesialister i å kommentere av den enkle grunn at jeg har blogg skrekk. Har ikke skrevet min første blogg enda og det forteller vel alt i den sammenhengen. Til min store forundring gikk derimot det veldig bra takket være @Ramta som fortalte meg att det er like mye penger i kommentarer som i å blogge hvis man gjør det riktig.

Så her kommer noen tips til deg i den sammenhengen:

  1. Hvis du svarer på en kommentar så Vote på personen du svarer. Grunnen er enkel, folk liker en Upvote mer en "thank you". De som liker deg følger deg.
  2. Bruk alltid et bildet i din kommentar når du svarer. Se i dine replies og du vil se forskjellen. Dersom du ønsker å finne tilbake til noe noen sa noen gang er bilder mye lettere.
  3. Hvis personen som svarte deg avsluttet samtalen med sin kommentar, bare Upvote så han ser at du har lest kommentaren. Det er alt han vil vite.

Håper dette var til hjelp. Jeg har over 600 følgere bare på kommentarer og over 20.000 Steem Power bare på kommentarer.

Med vennlig hilsen

Hei! Så hyggelig å høre.
Dette var jammen gode tips, jeg har ikke vært veldig flink på å stemme eller kommentere, ikke så flink som jeg ønsker å være i alle fall. Skal teste ut noe av dette! Takk.

Gode svar @barbro har ikke tenkt på det slik du sier med bilder i kommentarer og vote den du svarer ;)

Skal absolutt teste det ut, jeg føler nå går det unna her på Steemit, og jeg tjener mer og mer i curation. Det er intresangt, har merket når jeg voter noe før @ramta så får jeg ekstremt mye.

Hvordan er det med når man voter før 30 min @barbro ? Har aldri skjønt den greia helt

-N66

Veldig bra spørsmål @Nippel66 !

Dette svaret gjelder både poster og kommentarer da reglene er helt like.

  1. Hovedfordelingen for å stemme (Vote) er at den som skrev posten eller kommentaren får 75% og de som stemte får 25%. Dette gjelder etter 30 minutter.
  2. Før 30 min. får den som har skrevet mer enn 75% og den som stemte tilsvarende mindre.
    Det er en glidende skala fra 0 - 30 min. hvor den som skrev får 100% de første minuttene, så går denne glidende mot 75% etterhvert som minuttene går til 30 min. Etter 30 min. er det alltid 75% - 25%
  3. De som stemmer er med å dele de 25% seg imellom etter flere algoritmer. Hvor i køen er din stemme og hvor mye Steem Power har du? Jo tidligere i køen dess større andel som ganges med din Steem Power.
    Så teoretisk kan det noen ganger lønne seg å stemme etter for eksempel 29 min. Da får du et fratrekk for for tidlig ute ganger tidlig i køen ganger din Steem Power.

Komplisert? Ja, veldig komplisert.
Hvorfor så komplisert? Når Steemit startet var det ikke slik, men så kom robotene og utkonkurrerte oss mennesker. Da var det en masse kloke hoder som lagde kompliserte algoritmer slik att robotene ikke klarer å utkonkurrere oss. Vi mennesker i Steemit fikk tilbake fordelen.

Så hvordan forholder man seg til alt dette?

  1. Glem det og kos deg på Steemit.
  2. Vent til det har gått 30 min. før du stemmer.
  3. All annen spekulasjon er bortkastet. Jeg har prøvd og ble bare stresset og tjente ikke noe mer. Kanskje 10 cent ekstra noen ganger og mindre andre ganger for så å få ødelagt livet, nei takk. De kloke hodene lagde smarte algoritmer som hjelper oss, det får være nok.

Med vennlig hilsen

Glem det og kos deg på Steemit.
All annen spekulasjon er bortkastet.

Dette. Hvis u heller har fokus på hvordan du kan tilføre verdi til innlegget bloggforfatteren har skrevet, eller bygge bedre relasjoner til vedkommende eller andre følgere på bloggen, så faller resten på plass av seg selv etter min erfaring.

Forresten, 20,000 SP på kommentarer er jo veldig imponerende da @barbro . Ca hvor mye tid legger du inn i å lese innlegg og komme med kommentarer? Og hvordan balanserer du det å noen ganger bare skrive det første som slår deg, versus det å ta seg lengre tid til å tenke gjennom for å komme med noe lurt?

Jeg er enig, det er veldig imponerende. Jeg skulle ønske at du ikke hadde bloggskrekk, @barbro. Det hadde vært kjempekjekt å lese postene dine.

Spennende @barbro.

Mye nyttig her jeg overhode ikke hadde peiling på, dette er noe jeg skal prøve og sitte meg nærmere inn i. Man vil jo dra ut mest mulig Curation nå i starten.

Og da passer det bra, og lære seg dette med tanke på å være tidligst ute på en post, men samtidig holde seg godt anafor marginene.

Ja BOTS later til å være det største problemet her på plattformen. Men så er det den i gjenn, om det er værdt å sløse Curation bort på å flagge de BOTSA.... Men SteamCleaners er jo ganske aktive, og de holder på med masse flagging osv. Så de føler jeg gjør en formidabel jobb...

Stå på @barbro :-)

-N66

a very valuable lesson for me. with good comments, proves we love it. Thank you @barbro, for the lesson.

Gode svar @barbro har ikke tenkt på det slik du sier med bilder i kommentarer og vote den du svarer ;

Det er en del norske poster her inne hvis du følger de rette folka ;) Selv pleier jeg å sjekke ut #Norway taggen innomellom for å se hva de andre nordmennene holder på med her inne på Steemit.

Jeg har bare funnet engelske poster på #norway, men jeg må nok bare inn og sjekke oftere da. :)

Jepp, jeg minnes i alle fall at det pleier å være en del norske poster der. Ser ut som det er mye engelsk nå (kanskje en del som poster feriebilder nå i sommer/høst?). Det er også en del på #norge også. Kanskje bedre å bruke denne taggen for å finne poster på norsk :)

Ja, det er kanskje en del turister som har tatt seg råd til å dra til Norge :p
Jeg skal sjekke ut #norge også! Takk for tipset.

Heisann @ramta ! Kult å se at det er andre nordmenn som er med på å dra lasset og bygger et community her.

Jeg vil gjerne bli med på Steemit-skolen for å lære mer om både steemit og få nye ideer til hvordan jeg kan gjøre det bedre her inne.

Jeg ble selv helt overveldet over den positive responsen jeg fikk da jeg begynte på steemit for ca 2 måneder siden og fikk ~330SBD på intro-posten min, og ikke minst hvor raskt jeg har kunnet klatre fra 0 followers til å ha en relativt god following og fast inntekt på poster. Alt uten ekstern markedsføring og treg oppbygging slik en ville trengt på blogger ellers. Mind. Blown!. Bestemte meg derfor for å gjøre blogging her til en rutine, og å gjøre det jeg kan for å vokse steemit som plattform.

Håper steemit-skolen og deltakelse i et godt community her kan hjelpe meg bla å finne bedre blogge-vaner. (Per i dag finner jeg det veldig tidkrevende og slitsomt å skrive innlegg av høy kvalitet, og jeg vil gjerne ha råd til hvordan en kan lage gode rutiner for skriving). Jeg ønsker også å mestre andre måter en kan tjene penger utover bare det å få upvotes på det en skriver. Vil gjerne være aktivt med på å skape noe nytt her i lag med andre som også tror på steemit som en fremtidig tungvekter. Det blir hva man gjør det til selv, og som en stadig større stakeholder her vil jeg bidra det jeg kan!

Sender en liten hilsen fra European Space Agency hovedkvarteret i Paris hvor jeg jobber i dag, og hvor steemit bloggen min stort sett tar utgangspunkt i erfaringer fra. Gi gjerne innspill om det er noe jeg kan inkludere i fremtidige poster med #Norway som du tror kan slå godt ann, eller andre måter jeg kan gjøre mitt for at vi får en enda mer awesome plattform!

Fredrik
18518219_10155168996786550_6920965442596432257_o.jpg

Hei @fredrikaa kjekt å se deg.

Har ikke lagt merke til deg før nå, nettopp tittet litt på profilen din.
Du ser ut til og ha værdens kuleste jobb :-) Kjekt du er med på @ramta sine opplegg.

Har kjent @ramta siden i fjord, da vi startet nesten samtidig, og han overasker gang på gang.
Nå er vi blitt en god gjeng Nordmenn. Og større skal vi bli her på #norway taggen...

-N66

Vært lite aktiv siste måneden pga mye jobb. Men satser på å være tilbake med nye innlegg snart :)

Jepp jobben er ganske hul den:) var noe jeg har hatt lyst til å gjøre veldig lenge, så når muligheten kom så hoppet jeg rett på den! Jeg har ikke blitt så godt kjent med oppleggene hans enda. Er fremdeles nokså ny og brukt mesteparten av tiden på å bygge min egen blogg og å bli kjent med andre på f.eks steemspeak og steemit.chat.

Men har veldig lyst til å bli enda mer aktivt med på å bygge et nordisk/norsk community her. Både mtp å hjelpe norske steemere i å lykkes, og å få flere hit.

Count me in på Team Norway ;)

Ja man skal ha tid til det også, det er jo og noe...

Ser frem til flere satellitt bilder, der er veldig fascinerende. Kvaliteten på bildene så ekstremt bra ut. Kan du ta bilde av Statoil Mongstad ovenifra en dag om du har mulighet?

Ja det er nok alle gutters drøm det der, har du utdannet deg noe spesielt innenfor romfart og slikt? Eller er det bare noe du fikk tilbud om?

Ja du må gjerne joine oss på Lotto på #TeamNorway postene vi poster daglig. Vi prøver lage litt moro i hverdagen. Og det har blitt ganske så poppulert.

You INN!!!

-N66

Supert tiltak dette her :)

Hvordan få mer oppmerksomhet på poster?

Upvotet 100% forrresten.

Hei @clutchy
Veldig hyggelig at du liker SteemitSkolen :)

Vi kommer til å ta for oss mange spennende teamer her i tiden fremover og en av temaene vil være hvordan skrive en god blogg.
Men, som en liten teaser så kan jeg komme med noen enkle tips, som du kanskje allerede gjør i dag.

Det første, er jo som du skriver under her, du har upvotet denne posten med 100%, det er det viktig å gjøre på andre som du følger og leser bloggene til også. Upvot dem 50 eller 100%.
De fleste som får en upvote får med seg hvem som ga den og det gjør det letter for de å komme inn på dine blogger for å følge deg.
Ser også at det er mange som satser på å følge tusenvis av ander for å satse på at noen skal følge de tilbake.
Jeg er usikker på hvor mye trafikk det gir dirkete på dine blogger, da dette i utganspunktet ikke er personer som har kommet inn til deg fordi de så bloggen din, men det kan jo ikke skade å prøve.

Men, det beste er vel å vise ett godt engasjement på andre sine blogger, følge dem, lese bloggen, komme med gode kommentarer og gi de upvote. Samtidig som du har en fin blogg selv.

Jeg var innom bloggen din og kikket og ser at eksempelvis posten om Cryptovalutta i Estland var spennende.
Så nå har du i vert fall en følger til i meg :)

Ellers kommer jeg på sikt til å kjøre en del tester her inne på hvordan man feks kan få bloggene sine opp, men det kommer ikke før litt senere i skolen :)
Håper dette var svar på noe av spørsmålet ditt.
Ha en fantastisk dag videre
Mvh
@Gyldenhorn
blog.jpg

Hei @ramta & resten av teamet hos steemitskolen!


  • Hvordan anbefaler dere å håndtere spam kommentarer på våres blogposter? Foreløpig har jeg holdt meg unna downvote knappen og latt evt mer kraftige brukere som har sett problemet håndtere det... Jeg opplever det som ett økende problem! Ved repitisjon fra samme bruker over flere dager har jeg skrevet en melding til vedkommende hvor jeg hyggelig har forklart hvorfor jeg ikke ønsker spam på mine blog poster. Vil dere anbefale å sende brukernavn til for eksempel @steemcleaners ?

~ @xtetrahedron

Hei @xtetrahedron

Hvis du skal downvote bør du være klar over att det er en risikosport (gjengjeldelse) og ha minst over 60 i rykte (Reputation). Å downvote noen koster også Voting Power, dvs. tapt Curation Reward. Så hold deg langt unna det en god stund.

Problemet er at i India for eksempel så er noen cent mye penger. Derfor er det en del som produserer kommentarer i hundretalls hver dag i håp om at noen stemmer på dem. De som produserer helt like kommentarer er det lett og ta for spam, men nå i det siste er det flere og flere som produserer ulike kommentarer og da blir det vanskeligere å skille spammere fra andre. Vi må huske på at hele verden er her med forskjellige kulturer og nye må få prøve seg frem.
Det viktigste rådet blir: Aldri stem på kommentarer du ikke liker. Hvis de ikke tjener penger på det gir de seg til slutt.
Vi vet at @Ramta koster på seg å downvote litt på norway taggen innimellom. Vi skal gi ham beskjed om deg.
@Steemcleaners gjør en kjempejobb sammen med @Cheetah men la dem ordne selv.

Steemit er et åpent system i ekspansjon så noe tull blir det, men Steemit er jo allikevel best i klassen her også.
Her er en tidlig video om å bruke men ikke misbruke downvote (Flag):

Dette liker jeg :)
Hvordan markedsfører du dine selskaper her inne?
Har selv et enkeltmannsforetak jeg har spekulert i å bruke denne plattformen til, men ikke vet helt hvordan jeg skal angripe :)

Hei @vannfrik
Har ikke markedsført noen av selskapene mine her på Steemit så langt.
Det ene selskapet har konsulentoppdrag for noen av de større bedriften her til lands, så der er vel ikke behovet så stort for markedsføring.
Det andre selskapet driver med oppkjøp av eiendom og eiendomsforvaltning, så ikke noe stort behov her heller.
Det tredje selskapet mitt driver innenfor finans, og da spesielt med utlån av forbrukslån osv. Her kan det nok hende jeg setter en av de digitale markedsførings gutta mine på saken.

Men, nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du driver med i enkeltmannsforetaket ditt? Hvis du sier noe om hvilken bransje du har oppdrag i, kan jeg komme med litt mer kalkulerte antagelser og hjelp til hvordan man kan gå frem her på Steemit.
Mvh
@Gyldenhorn
enkeltmannsforetak.jpg

Hei @gyldenhorn.

Jeg driver innen varehandel. Leverer Hundefor/kattefor samt utstyr hjem på døren i Bergen/Oslo/Trondheim & Stavanger.
Min opplevelse er at markedsføring er dyrt, iallefall når man flytter regninger allerede :)
Har prøvd meg litt rundt på Facebook og Instragram, men det koster mer enn det smaker.

Hei igjen @vannfrik
Er litt usikker på hvor stort det norske samfunnet her inne er ennå med tanke på å få så mange salg.
Men, på bakgrunn av at det er lite har du også en gylden mulighet til å være første mann ute til å sette opp en blogg som direkte er knyttet opp mot firmaet ditt og de produktene du selger der.
Så når flere nordmenn for øynene opp for steem er du allerede ett kjent fjes for oss andre her inne.
Det som er med markedsføring og branding er at det tar tid (og koster en del penger)
Men, på Steemit.com er det kun tide som man skal tenke på.
Steemit er vel det eneste stedet du faktisk kan få betalt for å markedsføre deg i form av upvotes på bloggen.
Så jeg ville kommet i gang med å lage meg en fast liten følgergruppe og satset på at noen av disse kjøpte litt i ny og ne.
Mvh
@Gyldenhorn
avtale.jpg

Hei! Hva gjør enkeltmannsforetaket ditt? Jeg driver ogå for meg selv :)

Hei @Susanne
Hvis det var meg du tenkte på så har jeg ikke ett enkeltmannsforetak, men tre forskjellige AS
Vi jobber med salg/markedsføring, investering i eiendom og finans

Mvh
@Gyldenhorn
Tommel opp.jpg

OMG, Ramta is back with RamptaReward. Awesome. I have two questions. Are you going to disappear for two more months? I asked this earlier, but I want to ask you personally, is @babsboard going to serve outside of Norway anytime soon? Thanks / Takk. Good to see you posting again.

OMG, @Deserttree is stalking me again §;-)

Nice to see you too! No, it will not be two more months. SteemitSchool will be here every week. The reason I can say this are that I joined up with several people on this project. So if I am not here they will be here.

I will make an offer for you outside Norway.

This T-shirt comes in all sizes. The prize is 20 STEEM postage is 10 STEEM = 30 STEEM total and of course you will get heavy CashBack.
Just hit the reply button and order it here, transfer 30 STEEM to @babsboard and in the Memo you write the address you want us to send it to. When the order is paid for our Vote Cannon Boat will come and bombard your order comment with CashBack.

Regards
@Ramta Reddington

Awesome! I want to by this t-shirt. XL if possible. Sending payment now. Thank you @ramta & @babsboard.

Hello @Deserttree

We have your order for 1 t-shirt XL, payment and the address. Should there be a name on the Envelope? Do you want the T-shirt for woman or man?

Our Vote Cannon Boat has now been ordered to start the bombardment of CashBack to your order comment.

Babs & Board DA
Dammyr 2 C
1605 Fredrikstad
Norway

Jeg må jo selvfølgelig ha en slik t-skjorte jeg også :)
SBD er overført til deg @babsboard
Tommel opp.jpg

Kjære @Gyldenhorn

Alt er korrekt gjort, det er jo en grunn til att du er en av SteemitSkolens Rektorer §;-)

Vår Vote Kanon Båt er nå sent din vei med beskjed om fullt CashBack bombardement på din bestillings kommentar.

La oss ta en "Fredrikstad Adele sang" som avslutning, den kjente HÆLLÆ.

May I ask for permission to use this awesome upvote bombardment gif? I do curating for Curie project. It would be great if I could use this gif. Thanks

Hello @Geekgirl

The man who made the bombardment gif originally is @Elyaque He is a very nice guy so I think you will get that easily.

Nice to se you again!

thank you very much @ramta. I will ask him.

wow thank you. for man. name: deserttree. tusen takk.

Hei og god morgen. Jeg vil også gjerne ta del i klasserommet deres.

  • hvordan fungerer curation rewards på kommentarer?
  • hvordan upvote 100%?

Takk

Hei @meldesixym

Hvordan fungerer curation rewards på kommentarer?
Se svar fra @Barbro til @Nippel66

Hvordan upvote 100%?
Du får muligheten til å velge hvilken % du vil Upvote med når du passerer 500 Steem Power.


Med vennlig hilsen
@Ramta Reddington

Takk, får vente til jeg får 500 SP.

Hei @gyldenhorn

Kjekt og se deg, som @ramta :-)

Dere kommer med ting man aldri før hadde trodd, gang på gang...
Hvis ikke en Steemit Skole gjør susen vet ikke jeg. Man blir aldrig utlært!

Har komt godt inn i det nå, men har nok enda noe og lære av mesteren selv @ramta ! Han har fortalt meg mye etter jeg kom tilbake jeg ikke visste... Så jeg føler jeg er en God Elev :-)

Dette er noe jeg aldri har tenkt på, har bare mast på folk om å delta og registrere seg hehe :-)

Uppvoted & Resteem for herren her :-)

-N66

Hei @nippel66
Har kjent @ramta i mange år og hatt noen gøyal prosjekter sammen tidligere.
Dessverre så var jeg litt for opptatt med en av selskapene mine i ett par år, så fikk ikke helt med meg Steemit fra starten av, noe jeg angrer på nå.
Men, har høstet en del erfaring rundt finans, markedsføring og forretningsdrift de siste 10 årene så skal komme med en del spennende rundt dette etter hvert som SteemitSkolen skrider an :)
Skole.jpg

Spennende @gyldenhorn

Ja han virker til og være en meget klok mann, og jeg er glad jeg har fått blitt med på hans prosjekter underveis. Ser virkelig frem til denne skole greia deres :-)

Såpass ja, bra du kom ombord nå da, før Steemit virkelig tar av. Jeg har de siste to dagene, hatt en god følelse på dette. Her er det mye og gjøre på, det er alltid noe og lære. Mye spennende bilder videoer etc. Så når folk får øynene opp og ser det vi gjør på, vil de joine toget, men da vil det kansje være for sent.

Så jeg gjør så godt jeg kan, og prøver få folk med. Og sanke mest mulig POWER og REP nå i starten :-) Ble i forgårs rangert som #30 på deling av curation som du kansje ser på Voting Poweren min hehe.

Spennende tider i møte, og ser frem til mer intresange og spennende opplegg fra dere i Fredrikstad.

Hei folkens - hiver meg mer enn gjerne med på SteemitSkolen :D Har nettopp hevet meg inn i dette med begge selv, med god hjelp og veiledning fra fantastiske @susanne. Dette ser spennende ut - har gått igjennom endel posts på forskjellige måter å få ut content på. Jeg skriver i utgangspunktet kun om ting som interesserer meg, og som jeg tror andre kan ha nytte av. Har i bare prøvd meg frem til nå, poste på ulike tidspunkter, skrive om forskjellige tema, etc. Har dere noen innsikter til disse tingene? Altså - dersom man skal optimalisere for antall øyner pr post, er det spesielle ting man bør ta hensyn til?

Yes! Nå går vi på samme skole også, @travelmarcus! Ha ha!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67551.75
ETH 3252.54
USDT 1.00
SBD 2.65