You are viewing a single comment's thread from:

RE: BB - Nytt Cashback salg - @BabsBoard

in #norway7 years ago

Hei endelig er dagen her! Har gledet meg til dette lenge!
Har dere flere av hver pakke? Ser en under her har ønsket å kjøpe Forundringspakke # 3 - 15 SBD, som er den jeg og vil kjøpe!
mvh
@tryptameme
p.s var det mulig å sende adressen sin på en epost dersom man ikke ønsket å oppgi den på memo? Husker @xtetrahedron nevnte det tidligere til meg!

Sort:  

Hei @Tryptameme

Her kjører vi førstemann til mølla prinsippet😊
Det er alltid bare 1 av hver pakke/vare her hos oss @BabsBoard.

Men du er hjertelig velkommen til 1 av forundringspakkene som fremdeles er "ledig"!😉

Med vennlig hilsen @Cemo
(En av jentene hos Babs & Board DA)

Hei igjen!
Siden du ønsket pakke nr 3, og den som bestilte den før deg ville ha en dyrere én, kan du få nr 3 @Tryptameme hvis du fremdeles vil😊

Mvh @Cemo

Oi! Jeg vil da gjerne bestille pakke nr 3 til 15 sbd! :)
Er det en mail jeg kan sende infoen min til?

Mvh
@Tryptameme

Da er mail sendt, og SBD overført! Takk på forhånd!
tenor.gif
Mvh
@Tryptameme

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64105.03
ETH 2757.74
USDT 1.00
SBD 2.66