BB - Nytt Cashback salg - @BabsBoardsteemCreated with Sketch.

in #norway7 years ago

Hei folkens - vi kliner til igjen!

Cash-is-King.jpg

Dette Cashback-salget har en liten twist...

I dag kjører vi FORUNDRINGSPAKKER til forskjellige priser, og vi er spente på hva dere synes om dette lille stuntet! ;))

Babs & Board kan utføre en komplett handel med dem som ønsker i dag, og stor cashback tilbake i løpet av dagen og/eller i morgen.

Kjøpsbetingelser i denne posten:
Du må ha et rykte (Reputation) som er høyere enn 40 og norsk postadresse.
Du må stemme (Upvote) denne posten 100% (vi ønsker å gi enda høyere cashback fremover). Du får stemme belønning (Curation Reward).
Du må betale varen senest midnatt samme dag som vi bekrefter at varen er din, og kan betales.
Du må svare på vår bekreftelse med: "varen er betalt" for at cashback utbetales (kommer i løpet av dagen, eller morgendagen).

Slik gjør du:
Finn den varen du ønsker
Trykk "Reply" og skriv nummeret på varen og varens navn i din henvendelse.
Vent til vi bekrefter at du kan betale.
Betal (Transfer) varens pris til konto: @babsboard.
I Memo feltet skriver du varens nummer og varens første navn (for eks. biffkniver), deretter navn og adresse dit varen skal sendes
(De av dere som har mottatt varer fra våre tidligere Cashback salg, trenger ikke skrive adr på nytt - we've got you covered! ;)

Nå har du tjent penger, og kan i tillegg glede deg til en vare i postkassen, alt via BB og Steemit's betalingssystem!

Her er dagens forundringspakker:

1. Forundringspakke 10 SBD

2. Forundringspakke 10 Steem

3. Forundringspakke 15 SBD

4. Forundringspakke 15 Steem

5. Forundringspakke 20 SBD

6. Forundringspakke 20 Steem

7. Forundringspakke 50 SBD

8. Forundringspakke 50 Steem

9. Forundringspakke 100 SBD

10. Forundringspakke 100 Steem

Nå må vi innrømme at vi er litt spente her på @BabsBoard - vi gleder oss!

Ta helt av, alle sammen!!!

Med vennlig hilsen @Cemo(alias;CjefA)for;
Babs & Board DA
Dammyr 2
1605 Fredrikstad
Norway

Sort:  

Hei kjøper pakke nr 3 Mvh @baro

Heinigjen :) jeg tar pakke nr 7 isteden jeg hvis ok :) Mvh @baro

Betalt for pakke nr 7 50 SBD :)

Hei @Baro

Da får du pakke nr. 7 til 50 SBD!😊

Overfør til @BabsBoard, innen midnatt, og forundringspakke kommer i posten, og cashback på konto!

Takk for handelen!

Mvh @Cemo

Forundrings pakke 20 Steem på meg takk #5

Hei @Nippel66

Pakke nr. 5 gikk dessverre først idag😉
En annen?

Klem, @Cemo

Da er den betalt i sin helhet!

1 hour ago Transfer to savings 20.000 STEEM to nippel66

Klarte ta på savings på tlf -_-

Fin sang BTW :)

Skjerp deg @Nippel66 !

20 Steem er pakke Nr. 6 og den er ledig. Du må ikke tulle Slik med @Cemo (selveste CjefA).

Du kan jo bli svartelistet av mindre

Betal prompte så skal jeg spørre om hun ikke kan tilgi denne blunderen §:-)

@Ramta for Babs & Board DA

Hehe 😎 Du vet jeg kan være en liten Luremus @ramta men grei inderst inne.

Svartelistet ja 🤔🤔🤔🤔 hmm. Ikkje braaah

Betaling over og ut 😎👌💪
God kveld til deg også min venn!!!
Og beklager så mye @cemo for dysleksi feil på tallet. Tenker for mye på tallet sexsex 😎♿😘

Vil gjerne ha forundringspakke nr. 7 - 50 SBD :D

Nå ser jeg at baro har vært på nr 7 her, off, da får jeg ta nr 3 da... har helst lyst å se hva som skjuler seg bak den med 100, men har bare 62 sbd på konto nå!!

@cemo hjelp meg :D

Hva er ledig?

Hei @Kiimo

Det er bare pakken Nr. 10 på 100 STEEM som er ledig såvidt jeg forstår. Jeg kan låne deg så lenge. Overfører nå, bare bestill den før den går.

Hilsen @Ramta

Utrolig snilt av deg @ramta, jeg vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn TUSEN TAKK :) Jeg var stygt redd for at jeg gikk glipp av hele @babsboard denne gangen, har drevet å styrt med å prøve å claime BCC(shitcoin) for hele familien :)

Jeg sender deg fortløpende tilbake etterhvert som jeg får inn på kontoen :D

Overfører nå med en gang, men for ordens skyld :

Bestiller Forundringspakke 100 SBD! :)

Nei den har gått. Fikk telefon fra Spania og jeg sa hun kunne bestille den. Hun har norsk postadresse.

Bestiller forundringspakke 100 STEEM, har overført til @babsboard så varen er betalt :)

Sendte 50 steem til deg @ramta :) Resten kommer snart :)

Utrolig kult å lese @ramta dette er en stor stjerne i boka!!!!!

Haha. Er alltid glad i en surprise!
Jeg går for:
Nr. 5 Forundringspakke 20 SBD :)

Hei @cryptopet

Dagens første bestilling Nr. 5 Forundringspakke 20 SBD er din!

Husk å svare på denne kommentaren når du har betalt.

Med vennlig hilsen @Ramta for;
Babs & Board DA

Varen er betalt! :)

Hei igjen @Cryptopet

Da er handelen gjennomført og du får snart forundringspakke Nr. 5 i posten.

Det er mange fordeler med å handle hos Babs & Board DA gjennom Steemit. Foruten den store CashBack'en så kan vi nevne at ditt rykte (Reputation) på Steemit stiger mye fortere av den grunn at det er verdien av stemmene som øker ditt rykte. 6 stemmer og $30.20 øker ditt rykte 10 ganger mer enn 35 stemmer og $3.02

Ha en fin kveld.
@Ramta for Babs & Board DA

Gleder meg til å se hva dere har funnet på :)

Var ikke klar over at det var slik med reputation. Spennende!

Og takk for meget bra cashback :)

Hei gjengen på @BabsBoard!

Jeg savner dere skikkelig, men må jo innrømme at jobben i Spania også er spennende. :)

Siden jeg fremdeles har adresse i Norge, sa Viking-sjefen at jeg kunne slenge meg på cashback salget jeg også. Kult!

Da tar jeg den til 100 SBD, altså nr 9.

Stor klem fra @Mamo

Hei @Mamo

Vi savner deg også, men blir ille glad for å høre at du trives!😉

Pakke nr 9 er din, så du kan overføre til @Babsboard og vente cashback på konto, og vare i posten - håper du slipper å vente for lenge før du kommer hjem og får sett hva som befinner seg i forundringspakka di!🍀🍀🍀

Stor klem fra oss på kontoret!❤️

Hei igjen!

Da er pengene overført! Jeg venter spent ;)

@Mamo

Hei du kjæreste @Mamo

Betalingen er notert. Du må skrive mer til oss her slik at vi får gitt deg mer CashBack siden du kjøpte den dyreste pakken.

Med vennlig hilsen
@Barbro for Babs & Board DA

Wow so adorable

4 Forundringspakke 15 Steem, takk :)

Hei @Vannfrik

Da blir forundringspakke nr 4 din!😊

Det blir 15 Steem å overføre til @BabsBoard, så kan du glede deg til både cashback på konto, og varer i posten snart.🍀

Takk for handelen, og husk å gi beskjed her når betaling er gjennomført.👍🏻😉

Med vennlig hilsen @Cemo

Hei hei @cemo

15 Steem er overført til @Babsboard. Jeg gleder meg aller mest til varen. Akkurat som Julaften i August. Herlig.

\m/

Tar en 1 Forundringspakke 10 SBD! Det jeg har råd til i dag ser det ut som dessverre ;)

Hei @Wooly

Da er forundringspakke nr 1 din!👍🏻🍀

Overfør 10 SBD TIL @BabsBoard, IG cashback og vare er snart på vei!😉

Takk for handelen!

Mvh @Cemo - CjefA

Heisann @cemo!
Da har jeg betalt :)
Blir spennende dette da, er veldig nyskjerrig nå! Gleder meg til å se hva som dukker opp i posten hos alle heldige vinnere!

Hei @babsboard

Jeg vil gjerne bestille forundringspakke Nr.8 - 50 STEEM

Dette blir spennende! Godt jeg fikk bestilt den siste.

Hei @TommyKarlsen34

Det var jo flaks, du fikk den siste pakken og kan betale til konto @BabsBoard.

Husk varens navn og nummer samt full adresse i Memo feltet. Lykke til med ditt første kjøp.

Med vennlig hilsen
@Ramta for;
Babs & Board DA

Hei @Babsboard
Da er varen betalt, og jeg henter pakken på kontoret.

På forhånd takk! Mvh

Da var pakken hentet !
Jeg er veldig fornøyd.... Takk takk!!

Hei endelig er dagen her! Har gledet meg til dette lenge!
Har dere flere av hver pakke? Ser en under her har ønsket å kjøpe Forundringspakke # 3 - 15 SBD, som er den jeg og vil kjøpe!
mvh
@tryptameme
p.s var det mulig å sende adressen sin på en epost dersom man ikke ønsket å oppgi den på memo? Husker @xtetrahedron nevnte det tidligere til meg!

Hei @Tryptameme

Her kjører vi førstemann til mølla prinsippet😊
Det er alltid bare 1 av hver pakke/vare her hos oss @BabsBoard.

Men du er hjertelig velkommen til 1 av forundringspakkene som fremdeles er "ledig"!😉

Med vennlig hilsen @Cemo
(En av jentene hos Babs & Board DA)

Hei igjen!
Siden du ønsket pakke nr 3, og den som bestilte den før deg ville ha en dyrere én, kan du få nr 3 @Tryptameme hvis du fremdeles vil😊

Mvh @Cemo

Oi! Jeg vil da gjerne bestille pakke nr 3 til 15 sbd! :)
Er det en mail jeg kan sende infoen min til?

Mvh
@Tryptameme

Da er mail sendt, og SBD overført! Takk på forhånd!
tenor.gif
Mvh
@Tryptameme

Dette blir gøy :)
Eg går for:
Nr. 1 Forundringspakke 10 SBD

Hei @Joklahoma

Pakke nr 1 har gått, men du kan få nr 2 som er ledig, og koster 10 Steem?

Med vennlig hilsen @Cemo
(En av jentene hos Babs & Board DA)

eg tar gjerne
nr: 2 forundringspakke

Oi, oi @Oklahoma vi har glemt å svare deg, beklager.

Nr: 2 forundringspakke er din Du kan betale.
Husk adresse i Memo feltet når du betaler.


Du skal få litt ekstra CashBack når du har betalt.

Med vennlig hilsen
@Ramta for Babs & Board DA

Da har eg betalt 10 SBD. Takk for handelen, veldig hyggelig. Gleder meg til fremtidig handel ;)

Hei igjen @Joklahoma

Betalingen er notert.
Som vi lovte er CashBack'en mye høyere enn du betalte (se høyere opp). For god ordens skyld gjør vi oppmerksom på at vi ikke lover dette i fremtiden. Det eneste vi lover er at du får CashBack hver gang du handler.
Vi prøver også å ha en unik kundeservice.


Made by @lordoftruth

Håper du også blir fornøyd med forundringspakken.

Med vennlig hilsen
@Ramta for Babs & Board DA

Gleder meg til eg får pakke posten ;) Og tusen takk ;)

Eager to learn this language

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62379.78
ETH 3034.69
USDT 1.00
SBD 3.78