You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - GARAGE sale - Issue 17

in #norway7 years ago

Hei @fakturd. Ser at ingen andre har benyttet seg av denne muligheten til å kjøpe ett fantastisk verk av en kommende stor kunstner, så da benytter jeg meg av muligheten til å kjøpe dette:-) Du ser ut til å være ett stort talent som har en stor fremtid foran deg:-)

Kommer cash backen tilbake fra denne posten da? cashback.png

Sort:  

Hei, @tommyhansen
Tusen takk for at du kjøper bilde, jeg skal sørge for at det blir levert til deg så snart som mulig og jeg sender over filen til mail. Blir veldig glad for dine fine ord og håper du får rett:-)
Så klart fører jeg over SBD når den blir utbetalt fra posten.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62952.72
ETH 2429.38
USDT 1.00
SBD 2.56