You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - Blogg og kommentarfelt - Utgave 1

in #norway7 years ago

Hei folkens - hiver meg mer enn gjerne med på SteemitSkolen :D Har nettopp hevet meg inn i dette med begge selv, med god hjelp og veiledning fra fantastiske @susanne. Dette ser spennende ut - har gått igjennom endel posts på forskjellige måter å få ut content på. Jeg skriver i utgangspunktet kun om ting som interesserer meg, og som jeg tror andre kan ha nytte av. Har i bare prøvd meg frem til nå, poste på ulike tidspunkter, skrive om forskjellige tema, etc. Har dere noen innsikter til disse tingene? Altså - dersom man skal optimalisere for antall øyner pr post, er det spesielle ting man bør ta hensyn til?

Sort:  

Yes! Nå går vi på samme skole også, @travelmarcus! Ha ha!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59214.59
ETH 2524.82
USDT 1.00
SBD 2.48