Sort:  

Hei.Jeg har hatt stor nytte av @jesta's steemdb.com. Jeg synes den er mer ryddig i forhold til steemd. Steemnow.com er også grei å følge med på når man skal avgjøre hvem som spammer og hvem som bidrar.

Steemdb.com er ikke dum den heller @Funkit.
Opplever noen ganger at den er litt treig, men det kan jo ha forskjellige forklaringer.
Steemnow.com bruker jeg hele tiden også. Den er helt topp.
Liker også at du kan se hvor mye inntjening du kan vente å få på postene du har ute.

sol.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Elsker denne utgaven av OBN også! Visste faktisk ikke om Upvoters og det skal definitivt sjekkes ut med eneste gang. Takk for at dere tar dere tid til å lage OBN. Jeg er fan!

Hei @Susanne
Veldig hyggelig å høre at du er fan av OBN :) Slikt varmer ett hjerte!
Vi bruker Upvoters en del og synes den gir oss ganske så gode tilbakemeldinger på en del ting man kan lure på.
Ellers elsker vi å lage OBN så det er bare å holde seg fast og lese videre, for det kommer mye mer i årene som kommer :)

bukk.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Jeg fikk meg noen AHA-opplevelser ved å sjekke ut Upvoters. Tusen takk for tipset. Jeg holder meg definitivt fast!

Hvilke andre sider en upvotes siden bruker dere opp mot kontoen deres?

De to sidene ved siden av Upvoters jeg bruker hver dag er Steemd.com og Steemnow.com
Ellers hender det jeg snubler innom steemdb.com og noen andre.

power up flammer.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Steemnow.com har jeg brukt :) Den virker veldig grei.

I've never used that upvoters website. It looks pretty cool, I'm going to have to play around with it. Here's another one I found that shows who you vote for and how much,
http://steemreports.com/outgoing-votes-info/?account=tbnfl4sun&days=30

Just play around on it and let us know if we can help in any way @Tbnfl4sun
Nice site you shared with us also. Going to use for some time and see if it can take over for some of the once i use.

Opplæring.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

steemd.com har mye bra info, men kan bli litt mye av det gode, så jeg klarer meg fint med steemnow.com
steem.loadsup.net/upvoters har jeg ikke brukt mye, men er en okei plass for å se hvem som stemmer opp dine egne poster.

Steemnow er knall den @Flatman
Personlig liger jeg kanskje steemd litt bedre da jeg bruker veldig mye av infoen der.

Smily.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Denne sida var genial.
http://steem.loadsup.net/upvoters/
Eg har brukt denne sida en del.
https://steemworld.org/

Hei @Joklahoma
Bra du likte upvoters :)
Ellers helt topp at du nevnte steemworld.org det var faktisk en side jeg hadde glemt litt av.

god_ide.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Spennende med alle disse sidene.
Selv følger jeg med på Steemd.com, men kommer nok til å bruke denne Upvoters også.

Øye.png

Jeg var bare vagt informert om at disse sidene finnes, så jeg skal lese meg opp på leksen! Men hvem er det som står bak disse sidene? Er det Steemit selv, eller er det andre som systematiserer denne informasjonen for oss?

Hei @Alvheid
Disse sidene er det stort sett ihugga steemere som står for og lager.
Så ett tips er å ikke legge igjen passordet ditt på noen av dem. Man vet jo aldri om det som lager sidene har redelige hensikter.
Men, fritt frem til å ebruk alle som ikke krever noe passord fra deg.

Tommel opp.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Ja, jeg er nok i overkant skeptisk, så passordene mine har jeg for meg selv! Har hørt at det ikke finnes gratis lunsj, så det er greit å vite hvem som står bak sidene man besøker. De logger vel besøkene også, og hva man leter etter? (Mild paranoia har vel ikke drept noen.)

tror bare steemit-gutta har steemit.com (mulig jeg tar feil her), alle disse andre sidene som steemnow og steemdb og sånnt er vanlige folk som har laget til ut fra informasjonen i steemit-blockchain.

andre sider som kan være av interesse:
steemviz.com - se kommende utbetalinger
steem.makerwannabe.com/@alvheid/followers/1 - se hvem som følger deg
asksteem.com - steemit søkemotor
steemd.com
steemdb.com
steemnow.com
steemreports.com
steemtools.com

I went directly to the page https://steem.loadsup.net/upvoters/ once I read your post, this page I find it very interesting, I will spend more time on this page to better understand all its features.
You always carry new useful tips for this platform.
I will not hesitate to ask you my questions on the upvoters page if I find something that I do not understand, and thank you in advance.


Best Regards,
@redouanemez

Good to hear @Redouanemez
Go over the page and dont hesitate to come with any questions you must have.
We at the academy are here for you.

spørsmålstegn.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Steemd er godt brukt, men den upvoters siden var veldig kjekk, takk for tipset. Sjekka ut hovedsiden deres, den sonaren var spesielle greier, har den egentlig noe hensikt?

Hei @K3nb0b
Bare hyggelig og si i fra hvis du lurer på noe.
Den sonaren er vel mere en gimik, men kan jo være gøy å kilkke litt rundt på de forskjellige delfinene og hvalene som svømmer rundt for å se hvem de er og hva de stemmer på.

Smily.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Minte meg på den average SP growth for holders på upvoters siden, er den generell? den endret seg ikke etter jeg la inn brukernavnet.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61141.76
ETH 2438.78
USDT 1.00
SBD 2.56