Steemians å følge: xtetrahedron (absolutt en av mine favorittsteemians)

in #norway6 years ago (edited)

xtetra.jpg

Navn på Steemit?
@xtetrahedron

Navn?
Kim André

Bosted?
Jeg er en hjemløs nomade for øyeblikket, men jeg er for det meste å finne i Oslo området.

Hva fikk deg til å begynne med Steemit?
Jeg har lenge vært interessert i kryptovaluta. Jeg begynte med mining av Bitcoin rundt 2010 og jeg levde en periode i 2014 av trading med kryptovaluta. Jeg leste om Steemit for første gang for rundt 1 års tid siden. Jeg hadde fra før av hørt om Dan Larimer sitt tidligere prosjekt Bitshares. Det tok meg enda 6 mnder før jeg fikk somlet meg til å lage en konto her, mye på grunn av at livet mitt har vært relativt turbulent de siste par årene.

Hva jobber du med?
Jeg er sykemeldt på grunn av en ryggskade som jeg venter på operasjon for, jeg er derfor uten arbeid for øyeblikket. Min forrige "jobb" var å være festivalsjef for en festival vi lagde i 2016. Forøvrig drifter jeg også ett Norsk plate selskap som utgir psykedelisk musikk.

Har du noe familie?
Jeg har to søstre og en mormor som jeg har jevnlig kontakt med, bortsett fra de har jeg lite gjenlevende biologisk familie. Jeg har ingen ønske om å skape min egen familie ved å få egene barn. Jeg ser på det som ett egoistisk valg å få barn i en verden om er i en så dårlig tilstand som vår...(jeg kan ha sterke meninger) Jeg har dog en stor sirkel med venner som jeg alltid har sett på som min ekte familie!

Har du noe dyr?
Jeg har hatt mye dyr opp igjennom tidene, men pr i dag har jeg ingen. Tidligere har jeg hatt alt mulig rart som hund, katt, øgler, slange og pappegøye. I fremtiden kunne jeg godt tenke meg å ha dyr igjen, men det belager på att jeg har riktige forutsettninger og stabilitet til stede i livet mitt. Kanskje når drømmen om økolandsby/frisamfunn blir en realitet.

Hva liker du å gjøre på fritiden?
Jeg trives veldig godt ute i naturen, spesielt på sommerhalvåret. På vinterhalvåret derimot så forsvinner ofte mye av tiden min til musikk produksjon og klargjøring av livesett + dj-sets til festivalsesongen. Jeg arrangerer en del musikk og kultur arrangementer på fritiden med en gruppe venner her i Norge. Utover å spille på egene arrangementer så blir jeg ofte booket til å spille andre steder. Forøvrig er jeg også veldig glad i å reise, både til varme land og til transformelle festivaler. Tidligere vintere så har jeg kjørt mye på snowboard, men ryggskaden min har gjort det mindre interessant de siste årene.

Er det noen eller noe som inspirerer deg med henhold til forfatterskapet ditt?
Min største inspirasjon må være den åpenheten, objektiviteten og aksepten jeg opplever i samtaler og diskusjoner i vennekretsen min, og generelt ofte i det psykedeliske miljøet.

Har du noen drømmer for livet?
Mine største drømmer handler alle om å bli mindre avhengig av samfunnet. Jeg har i årevis dagdrømt om å kjøpe meg ett landområde for å bygge en økolandsby og en permanent plass til våre kulturarrangementer. Ambisjonene er ett lite samfunn med venner som produserer egen mat og strøm.

Hva handler postene dine hovedsakelig om?
Jeg skriver ofte om psykedelisk musikk, festivaler, undergrundsarrangementer, musikkproduksjon, kryptovaluta... til og med hva jeg spiste til middag i går kan du trolig finne på bloggen min. Den eneste fellesnevneren på min blogg er at den handler om meg eller mine interesser.

Har du noen tips til ferske Steemians?
Lær dere markdown og bruk godt med tid til formatering av poster og kommentarer. Vær aktiv med å kommentere med relevante kommentarer på andre brukere sine poster. Aldri tigg etter upvotes i kommentarfeltet, det fungerer kontraproduktivt og kan føre til downvote/flag. Utover det bare følg kardemommeloven så vil dere nok trives godt her.

"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil."

Sort:  

Takk for at du engasjerer deg @xtetrahedron, fint at vi Nordmenn samles :) Vi har jo heldigvis også @onebitnews da

I used the traslator, nice post and I am following you because I want more👌❤

Godt skrevet Kim. Fin lesing :) takk!

Torbjørn Egner sitert på steemit! I love it :D

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00