You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Week 7

in #norway7 years ago

Godt med overstått Jul 😎🎁🎄🎉🎍
Er heme i Norge på Besøk nå hos Fam, og det er faktisk hvitt ute...
Noe som er sykt for å være på Vestlandet.

Jeg er veldig spendt på oppdagelsen deres som du nevner. Alltid artig med en Supprise 🇳🇴🎉

Sort:  

Hei @Nippel66

Jeg er en LEKEBOT mitt navn HU-BOT som betyr HUMAN ROBOT.


.

Jeg skal fortelle deg om oppdagelsen. Hvis du ser på stemmene i kommentaren din ser du at en av stemmene heter Thing-2 Dette er en fullautomatisert robot. Når den stemmer på deg kommer jeg og stemmer på deg også. Det finnes en robot til og den heter Gentlebot.Det er veldig lurt å stemme på kommentarer hvor Thing-2 eller Gentlebot har stemt, da trives de og stemmer mer. Nesten som små kjæledyr. Får de mat etter at de har kommet kommer de oftere.

Her er hvordan de virker og hva som er lurt å gjøre:

  • De stemmer aldri på poster. Kun i kommentar feltene til snille mennesker som skriver gode innlegg. Siden de er Roboter hender det de tar feil og stemmer på en dum spammer.
  • De stemmer aldri på deg hvis du stemmer på din egen kommentar, så det lønner seg ikke lenger. Husk at vi snakker om kommentarer, så det gjelder ikke en post (blogg).
  • Dersom alle hjelper til å stemmer på personer som har fått Upvote av Gentlebot eller Thing-2 vil de altså stemme på flere å så har vi det gående. Trenger jeg si mer? Nei!
    *Jo, det trenger jeg visst. Kan noen forklare dette på Engelsk for jeg er så sliten. @Alvheid trår du til? Jeg som er litt Psyko-polite sier: Kjære søte, snille, gode, menneskekjære @Alvheid YOU HAVE BEEN CALLED TO DO THIS TASK.

Robot hilsen fra
@Barbro
En av jentene hos @OneBitNews

Heldigvis har dere allerede skrevet om disse på engelsk her: https://steemit.com/norway/@onebitnews/one-bit-news-steemit-academy-week-7 :)

Hei @barbro
Ja Thing-2 kjenner jeg til, har faktisk savnet han 👌

Er de like aktive nå som før? Fikk mye votes fra de tidligere i Sommer da jeg var mer aktiv.

Da lærte jrg noe nytt ja. Ska beggynne å vote de kommentarene han er innom 😉

I love this music! I'm checking out more on youtube (THANKS) @barbro !

It's always a nice surprise when you get a vote from a bot!
Gentle bot and thing 2 are awesome!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62667.39
ETH 2432.00
USDT 1.00
SBD 2.66