You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - Nyhet og litt formatering - Utgave 9

in #norway6 years ago

Hei!

'I denne utgaven av SteemitSkolen håper vi at dere kommer med tilbakemeldinger angående vår flytting av SteemitSkolen over på det nye magasinet.' - @Gyldenhorn

One Bit News ideen høres interessant ut. Blir spennende å se på hvordan dette blir gjennomført og hvilken temaer magasinet kommer til å ta for seg framover. Jeg har troen på at det blir bra.
Steempaper er et magasin her på Steemit, snublet nettopp over det. Hvis det er noe i den duren dere tenker på, men bare bedre, så kommer One Bit News til å bli en hit.

Gleder meg til første utgave, stå på videre!

Sort:  

Vi håper vi skal klare å lage noe som fenger de fleste.
Kikket litt på Steempaper og ser vel at vi har litt andre tanker en det de har. Blir vel to forskjellige gjennomføringsmetoder her.

Smily.jpg

Mvh
@Gyldenhorn

Så blir det mandag eller ut i uken? Nå gleder jeg meg skikkelig til å se første utgave, hvordan dette kommer til å se ut, og ikke minst den videre utviklingen.

Hvis alt går etter planen så tar vi høyde for å utgi magasinet på onsdag førstkommende.
Og der etter hver onsdag.
Men, ikke arrester meg hvis det skulle bli noen forsinkelser. :)

håndjern.jpg

Mvh
@Gyldenhorn

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57791.14
ETH 2962.27
USDT 1.00
SBD 3.67