You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Music - Issue 14

in #norway7 years ago

Pent. Er du ellers stor fan av RnB? Jeg har ikke hørt så mye på det og hip hop før. Men musikken er så bra produsert nå at jeg ofte hører på det bare for kicket av lyden.

Hørte utrolig mye på musikk og kjøpte mye plater tilbake i tiden. Så stoppet det opp. Plater er dyrt og tar mye plass. Litt ironisk for interessen tapte seg, samtidig som musikk ble mer og mer tilgjengelig "gratis" på nett.

Er ikke for de seneste 3 årene jeg har tatt opp igjen tråden. Kjøpte meg et bra anlegg og da kom interessen for musikk tilbake for fullt.

Ting som har rotert mye hos meg det siste er: Childish Gambino. Anbefaler det. Er en miks av rock, RnB og hip hop.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62847.35
ETH 2464.17
USDT 1.00
SBD 2.64