You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - kommentaroppgave - Utgave 3

in #norway7 years ago

Selvfølgelig var det mange flotte øyeblikk på steemit. I min tyske samfunn kan jeg dele hensyn til politikk, men jeg har også kommunikasjon med mennesker over hele verden. Så jeg kan lære mange av deres liv, som kan avvike fra min egen. Men jeg føler en usynlig forbindelse til mange av disse menneskene, og det er kjempebra å dele våre tanker og historier om våre liv.
Men noen ganger skjer det at folk tar en tur til et annet land. Jeg planlegger en tur til Wien i oktober for å møte noen andre steemians. Og for noen dager siden kom @surfermarly fra øya Fuerteventura til München. Vi hadde en avtale, og vi møtte her sammen med @uwelang. Vi hadde veldig interessante samtaler, og det var en flott opplevelse for meg å møte henne.

Hun skrev et innlegg i vårt møte, og jeg var veldig glad da jeg kunne lese det:

https://steemit.com/meetup/@surfermarly/steem-city-connecting-people-why-i-love-this-network-mini-meetup-in-munich

Hun kombinerte sin rapport med noen filosofiske hensyn. Og disse var akkurat det samme som jeg bruker til å tenke. Er ikke dette fantastisk?

Sort:  

Mitt beste øyeblikk hittil er når jeg fikk notification at brukeren brumest hadde nevnt meg i en post. Han hadde valgt mitt bilde bidrag som en av 6 vinnere til sin monomad konkurranse. Veldig stolt ble jeg av å se mitt bilde og brukernavn blant "større" mer erfarne steemians.
Steemit har gitt meg en "ny" hobby, fotografering. Har alltid likt å ta bilder, men steemit gjør meg gira på å fortsette. Reiste faktisk på tur (over 1,5 time med bil og ferge hver vei) ens ærend for å ta bilder av street art, sånn at jeg kunne bidra til fotokonkurransen. imageTok selvfølgelig screenshot av hendelsen.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60336.09
ETH 2333.36
USDT 1.00
SBD 2.53