You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - STEEMIT Academy - Issue 10

in #norway7 years ago

Lita tue kan velte stort lass!
Litt steem her og litt steem der blir til mye steem i wallet =D

Jeg har sett at mange folk venter til votingpoweren er oppe i 100% før de begynner å stemme opp andre, jeg vil presisere det at det er absolutt ikke farlig om votingpoweren går helt ned i 50%, men du taper faktisk endel om den går opp til 100%, så vet du at du ikke får tid til å sitte på steemit de neste 24timene, så bruk så mye av votingpoweren din som du kan! (følg med på steemnow.com for å se hvor mange timer det er til votingpoweren er 100%)
Har sett at noen bare bruker etpar % nå de upvoter andre, det er helt greit det, men da må dere huske å upvote MYE mer, selv velger jeg å bruke 100% på ca alle upvotene jeg gir da dette spiser mer votingpower og jeg kan da gå å legge meg uten å være redd for at votingpoweren går opp i 100% før jeg våkner.
Ikke vær så redd for votingpoweren din, den kommer tilbake, kan like så greit bruke den, ikke noe å spare på, og ender du opp med å bruke opp alt så tar det bare 5 dager så er den på 100% igjen, det koster deg så lite, men betyr så mye til de som får upvote fra deg.
U5dtQL8yv881y5rVbpFsjhNfeRXARhP_1680x8400.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68228.03
ETH 2645.06
USDT 1.00
SBD 2.69