You are viewing a single comment's thread from:

RE: View from one of the mountains behind my cabin.

in #norway6 years ago

Hei @Gyldenhorn! er det her vi skal fiske? =D
jeg kommer til å være på østlandet ca i tiden 16.-23. juli, jeg og @sintfisk skal møte @shockwave for fisking og camping.
hvis det passe for deg så hadde det vert hyggelig å tatt en fisketur.
har du et bra tips til hvor jeg kan slå leir? må være ved et vann og det må være etpar trær der sånn jeg kan få hengt opp hengekøya (helst uten for mye befolkning)

Sort:  

Hei @Flatman
Hvor har dere tenkt å fiske og hva? Regner med det er ferskvann og abbor, gjedde og div karpefisker?
I så fall kan jeg anbefal Vannsjø. Den har de fleste arter samt veeeeeldig stor gjedde, gjørs og abbor.
Her kan dere finne en mengder med fine teltplasser helt for dere selv.
Gå inn å sjekk på google earth.
Kan absolutt få til en kveld eller to der med dere. Bare si i fra hvor dere tenker dere å sette opp teltet/hengekøya så dukker jeg opp.
Vannsjø ligger i Råde/Rygge og Moss kommune, kan anbefale å ta den delen som ligger i Råde.

Takker for tips, jeg har sjekka plassen litt på kartet, forløpig har jeg komt frem til at på vest sida av oksenøya må være en bra plass, hva tenker du om den det? må også høre med de andre hva de tenker, men jeg synes hverfall dette virker å være en bra plass.

Hekt enig med deg. Der er det også veldig bra med både stor gjedde og gjørs. Abboren er ikke borte den heller.
Har dere tenkt å fiske fra land?

Det blir å fiske fra land ja, gidder ikke å kjøre helt til østlandet med båt på slep.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63549.46
ETH 2562.53
USDT 1.00
SBD 2.66