You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Crypto Zoology - Week 3

in #norway7 years ago

Har ikkje erfaringar med abnormale dyr, so lenge ein ser vekk frå søstrene mine. Men ein morgon i barndomen, då eg stod og venta på skulebussen såg eg ein ufo. Altså, ikkje nødvendigvis ein flygande tallerken, men noko uforklarleg. Eit objekt dukka opp bak ei sky laaaangt vekke. Lite og kvitt/blankt. Eg kan ikkje sei kva form det hadde sidan det var så langt vekke. Men det bevega seg ekstremt raskt, stod so i ro ei stund, skaut fart i ein annan retning, vart ståande igjen og forsvann so bak skya att og vart vekke. Det kan ikkje ha vore eit dyr og ikkje eit køyretøy (framleis den dag i dag kan ikkje noko flygande vi kjenner til bevege seg slik). Dette har fascinert meg sidan den gong.

Sort:  

Det må jo ha vært spennende @Driftnerd
Selv har jeg også en dragning mot det ukjente univers, liv i verdesrommet, romreiser osv.
Kan nok hende vi kommer til å ta med dette i magasinet fremover :)

ufo 1.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 69220.19
ETH 2745.41
USDT 1.00
SBD 2.74