You are viewing a single comment's thread from:

RE: BB - Here we go again!

in #norway7 years ago (edited)

**Hei @Vannfrik**

Dessverre "tapte" du den varen med 4 minutter denne gangen😱

Noe annet du kunne tenke deg?
Vi har fremdeles:
Treningsball m/pumpe
(den ble dessverre aldri med på bildet - en liten forglemmelse fra min side...)
Gavesett Spa
Reise hårføner
Ultrasonic Jewellery Cleaner

Vennlig hilsen @Cemo

Sort:  

Send meg gjerne en treningsball.... Har litt dårlig motorikk om dagen :) @cemo

Da gjør vi det @Vannfrik !
Treningsbalken er fin og rosa(legger et bilde under kommentaren her på mandag), og 65cm stor i omkrets - det blir nok heeelt supert å trene motorikk på den!!😜😂

Da sender du over 18 Steem eller 20 SBD til ***@Babsboard, og husker adr i memofeltet i samme slengen😉👍🏻

Cash-back sendes over når betaling er registrert av sjefen av alle vikinger @Ramta
Og jeg sender varen på mandag😉

Med kveldshilsen fra @Cemo

Hei @cemo

Har fått beskjed på øret her at jeg ikke har betalt :O
Sendte over 12 SBD før jeg fikk beskjed om at den var utsolgt. og ser her at jeg skulle ha betalt 8 til.
Skal jeg bare sette over 8 til dere for å ordne opp?

\m/

EDIT: Alt fikset. 20 SBD føres over nå :) Beklager @cemo

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61904.26
ETH 2409.59
USDT 1.00
SBD 2.68