You are viewing a single comment's thread from:

RE: BB - Nytt Cashback salg - @BabsBoard

in #norway7 years ago

Hei @Wooly

Kjempebra forslag som selvfølgelig belønnes med upvote.

Mitt forslag er da "norway" som første tag og "bb" som nummer to tag siden postene allerede kommer ut på "bb".
Da ville jo alt vært på ett sted under "bb"

Takk for din geniale idé

@Ramta for Babs &Board DA

Sort:  

Hei @ramta! Det var da ingenting ;)
Da skal jeg poste fremtidige reviews under #norway #bb på alt jeg mottar!
Jeg er veldig nyskjerrig på hva som dukker opp i denne omgangen.
Det å ikke ha den fjerneste idé er meget spennende, det setter forundringen i gang!

Slenger meg med på den!
Review med #norway og #bb kommer så fort jeg får forundringspakka i posten! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63476.24
ETH 2487.86
USDT 1.00
SBD 2.68