You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemIt in het Nederlands

in #nld8 years ago

Hai wat fijn dat ik je gevonden heb. Steemit lijkt me erg leuk maar snap er niet veel van en dan is mijn engels ook niet optimaal.
Ik heb een blog geschreven maar volgens mij heb ik het verkeerd gedaan.
Ik heb ook alles verkeerd begrepen. Ik dacht dat als ik dingen op fb plaats dat ik daar ook munten mee kreeg maar nu ik het zo bekijk heb ik het fout.
Ik wil wel leren hoe het hier moet maar is er ook een Nederlandse uitleg?

Sort:  

Leuk, weer iemand die hier in het Nederlands blogged. Zal eerdaags een Nederlandse uitleg blog schrijven.

Heb een nieuw blog geschreven met wat uitleg, hoop dat je er iets aan hebt:
https://steemit.com/nld/@oaldamster/handig-om-te-weten-als-je-gaat-bloggen-op-steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56716.01
ETH 2322.02
USDT 1.00
SBD 2.38