10 Steem voor de Winnaar van de eerste Nederlandse Meme uitdaging

in #nl7 years ago

En de winnaar is........ @rival. Gefeliciteerd!! Ik heb deze deelnemer als winnaar gekozen omdat het de origineelste inzending is. @rival mag ook jureren voor de volgende Meme uitdaging. De 10 Steem zijn inmiddels overgemaakt naar zijn account. De waarde van deze 10 Steem is totaal $18,90

De komende dagen zal ik een nieuwe Meme uitdaging plaatsen en ik hoop dan dat @rival wil jureren. De nieuwe uitdaging zal weer een Meme uitdaging zijn en je kunt weer 10 Steem winnen.

Je vraagt je misschien af waarom @steemspoker 10 Steem weggeeft? Nou dat is simpel, ik wil mijn kleine succes hier delen met andere Nederlands sprekende Steemians en tegelijkertijd een leuke gemeenschap opbouwen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik had gehoopt op meer deelnemers en dat de uitbetaling van de post https://steemit.com/nl/@steemspoker/nederlandstalige-meme-uitdaging-nr-1 wat hoger zou zijn, maar ja, wat te doen :-)

Ik wens iedereen een mooie dag.....
Vriendelijke groet,
@steemspoker


banner

Sort:  

Bedankt voor de prijs. Alles prima ontvangen. Ik zal zeker mee jureren tijdens de volgende meme challenge. Laat maar komen..

Gefeliciteerd @rival !

Dank je wel Marco..

Gefeliciteerd; hij was ook goed en origineel. B2 over, hahaha

Gefeliciteerd, volgende doe ik ook mee

Mooi :-) Ik zal hem vanmiddag online zetten.
Mooie dag alvast @remoc

Tof idee! En een mooie winnaar :D Gefeliciteerd @rival!

gefeliciteerd wist niet dat het er was volgende keer doe ik ook mee

Later vandaag komt de nieuwe uitdaging online.
Leuk dat je gaat meedoen...
Vriendelijke groet

gebruiken we meme-uitdaging als initiële tag om zo alle posts snel te kunnen zien?

*edit. of moet je hier je meme posten?

Hier je meme posten

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61577.64
ETH 3448.57
USDT 1.00
SBD 2.53