You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tertussen...

in #nl7 years ago

Groet en ontmoet in Amersfoort?; vandaag gewerkt daar NB.
Redelijk "om de hoek" voor mij, dus heb ik sowieso nix op tegen en zal, als het even kan, zeker van de partij zijn.
Hoewel ik niet zo poëtisch ben onderlegd als @jackjohanneshemp sluit ik me volledig bij zijn comments aan.
Inmiddels 5 uur na online komen van je post dus ik mag ervanuit gaan dat je je vochttekorten door het fietsen inmiddels wel hebt aangevuld (of nog bezig bent om aan te vullen). Lekker biertje gaat er toch altijd wel in ... proost, hahaha.
Latex (is, i.p.v. 'Later', iets van hier)

Sort:  

Wie weet, Amersfoort is een mooi plek voor zo'n ontmoet en groet.

Afligem dubbel staat op het menu vanavond. :-)

Fijne avond en weekend!

Latex! (Hahaha, die houden we aan.)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57709.05
ETH 3100.20
USDT 1.00
SBD 2.33