You are viewing a single comment's thread from:

RE: De mensen lezen niet meer, ze schrijven (essay)

in #nl7 years ago

Je hele relaas gelezen.
Hetgeen bij mij altijd als een rode draad door m'n leven heeft gelopen (weliswaar in net iets andere bewoording, maar op hetzelfde neerkomend) is je passage:
Spijt van iets dat je wél hebt gedaan heeft vaak te maken met verwachtingen die ánderen van je hebben, terwijl spijt van dingen die je níet hebt gedaan samenhangt met hoe je zelf zou wíllen zijn.
Bij nagenoeg alle in het verleden genomen beslissingen die m'n leven voor een belangrijk deel hebben bepaald, heb ik me altijd laten leiden door het volgende ...
Ik wil niet dat ik over 5, 10, 15 jaar voor de spiegel sta en dan (terugkijkend) moet zeggen: stommeling, toen had je de kans/mogelijkheid etc., had het maar gedaan ...
En dat proef ik ook een beetje uit jouw verhaal. M.a.w. DOORGAAN! en succes!

Sort:  

O, ik zie nu pas dat je nog 6 essays hebt gepost vandaag. M.i. een beetje veel voor 1 dag. Vandaag 1, morgen 1, etc. komt minder als een "lawine" over. Laat je lezers aan je wennen. That's what I think, but ... who am I?

Dank je @smasssh! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56714.19
ETH 2341.70
USDT 1.00
SBD 2.37