HAAAAAAAAA LIEFFIE

in #nl7 years ago

553608_4027085568799_1006958142_n.jpg

Zo begroet mijn baas mij altijd bij thuiskomst. Dunga is mijn naam. Je spreekt het uit als Doenga. Een zachte G derhalve, net als die bij Lady GaGa.
Die enge vent naast me is die baas. Hij heet Jan. Momenteel zijn we woonachtig in die plaats waar ze het weer nog wel eens fout voorspellen.
Waar is toch die tijd gebleven van Jan Pelleboer. Dan wist je tenminste zeker dat als ie het weekend een 9 gaf, je het beste met lieslaarzen en regenpak van huis moest gaan.


391091_198430586911381_1337360627_n.jpg

Op deze en ook de volgende foto zal ik een week of 9/10 geweest zijn. Nog steeds een aardige bult op m'n knar van de geboorte. Geld had ik nog niet in die dagen. Maar vel zat. Veel te ruim gekocht die "jas".


391091_198430596911380_954443428_n.jpg

'Sleep with one eye open ... Gripping your pillow tight'
Twee regels uit een song van Metallica. De liefhebbers daarvan zullen meteen weten welke song ik bedoel.
Andere stylen weet ie ook te waarderen maar de baas is een echte liefhebber van met name Rock, Hardrock en alles wat daar "tegenaan schuurt".


Op deze

en ook op deze foto ben ik een maand of 4 oud. Die bult van de geboorte is weg.

Eindelijk volwassen. Nou ja volwassen. Een boxer blijft altijd speels zegt Jan altijd. Ik geloof dat ik denk dat ik het zeker weet, jonguhhhh.

Schat dat ik hier een jaar of 5/6 was, weet het niet meer precies. Die ouwe had het gras wel ff mogen maaien voordat ie mij op de foto zette.

IMG_0274.JPG

Hier waren we vorige zomer op vakantie in Zweden. Die kleine links van mij is Mick, de zoon van de zoon van de baas. Zij wonen daar op een eiland op zo'n kwartier varen van het vasteland bij Götenborg.
Ik ben dus eigenlijk een soort oom van Mick. Hij was in het begin een beetje bang voor me, maar dat verdween snel.
Ik had het zo te zien wel naar m'n zin trouwens die dag.


Nou ik sta er vaak genoeg op nu. Zal maar afsluiten met een plaatje van m'n maatje.
Want dat istie. Zegt ie ook altijd over mij.

En dit ook, iedere dag ..... HAAAAAAAAAAAA LIEFFIE.

32274_1382300410823_6403587_n.jpg


Groeten van Dunga (en Jan)

Sort:  

Zo ff nederlands mooie hond, Dunga krijgt een knuffel van Quibis.
Steem on Dibaco

Pelleboer, de tijden van welleer. :-)

En 'Enter-Sandman' van Metallica, alweer bijna tijd voor het zandmannetje.

Goed beantwoordt; speel je door voor de broodrooster??

Jazeker, dat is altijd al een van mijn grootste wensen geweest, een eigen broodrooster winnen. En een koelkast, dat ook.

Welcome Smasssh to Steemit ! Glad to see you. I hope you enjoy your time here, its a great community :) Nice post, i will follow your account, please follow me at @mekong

Hello @smasssh ! Glad to see more people like you - here joining steemit! Becoming a steamian is a great adventure! Here you can win money while bloging! At the beginning it wouldn't be easy, but it isn't impossible. So just write from your heart and everything will be allright. Wish you much luck! Greetings, @khunpoom!

Welcome to Steemit, smasssh!

Hey @smasssh!

Dropped you a follow for support!
Please dont hesitate to reply and ask if you need any help!
If you would like to learn more about this beautiful platform then follow one of the links below!

Come join us at the Minnow Support Project Discord chat to make some friends and get exposure.

Hope you enjoy your time here as I do!

If you would like to support me in my endevours to help more minnows then feel free to like this post or follow me.

i will follow your account, please follow me

Welcome to Steemit @smasssh!
I'm a bot-helper, and I'm created to help. Congratulations on the registration on Steem - you really like it here! If you like me, make an upvote of my comment and follow me. Your upvote will allow you to give more money to new users, such as you. Let's make Steem better together!
I follow you, and to get more upvote and resteem - follow me!
All the money I earn will be donated to charity.
Steem on!

Welcome and Thank You for being with us!! Following your Blog now

Welcome to Steemit! You will rock here! Followed. Follow me back 😘

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62891.03
ETH 3103.58
USDT 1.00
SBD 3.89