You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gedaan met spelen voor kinderen!

in #nl7 years ago

Met verbazing en boosheid heb ik je verhaal gelezen. Wat moet het moeilijk zijn om je kind te zien lijden in de omstandigheden waartoe hij en jij gedwongen bent. Fijn dat de uitkomst nu duidelijk is en hij een goede begeleider heeft.
Succes met zijn en jullie proces.

Ik resteem je artikel
@ryannevanos

Sort:  

Bedankt voor je reactie. Ik ben ook blij dat het nu allemaal de goede kant op gaat. Het was een vreselijke periode zowel voor onze zoon als voor ons. Ik kan de dagen niet tellen dat ik om de hoek stond te huilen omdat de verkrampte handen van mijn huilende en smekende zoon van me werden losgemaakt, en ik de school moest verlaten met het gevoel dat ik mijn zoon in de steek liet. Gelukkig zag hij dat zelf niet zo.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61869.35
ETH 2414.51
USDT 1.00
SBD 2.63