You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wat is er fout gegaan tijdens de creatie van het universum

in #nl7 years ago (edited)

Ik denk dat het met vibraties en resonantie te maken heeft. Daarom ben ik een tijd geleden begonnen om biologisch te eten, maar daar is het bij mij niet bij gestopt, ben nu al een tijd vegan, misschien moet je eens een week veganistisch eten en kijken wat het doet ... Ik sluit me aan bij Ralph Smart...

Sort:  

Ik ben het met je eens als je zegt dat het met vibraties en resonantie te maken heeft. Ik zal er eens over nadenken en eens wat anders gaan eten.... en drinken....
Bedankt voor je inzicht..
ps. ik heb ook jaren vegetarisch gegeten in mijn periode bij de hare krishnas.
Mooi weekend alvast
vriendelijke groet

Voelde je je toen beter, slechter of geen verschil?
Ben je bekend met the kybalion? Vond ik erg interessant om over na te denken. Is in grote lijnen waar alle religies mee werken denk ik, met universele krachten...


Jij ook een super weekend!
Groeten uit Lanaken!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62483.85
ETH 2444.84
USDT 1.00
SBD 2.62