You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het gaat om competitie en dat is oneerlijk per definitie.

in #nl7 years ago

Met veel intresse je post weer gelezen! En je hebt mijn stem natuurlijk ook weer gekregen! Bam de volle 100%! LOL

Ik ben nooit gestopt met mijn eigen werk omhoog te stemmen. Als ze me daarvoor willen ophangen gaan ze maar lekker hun gang! Ik gebruik of gebruik juist niet all opties die ze mij hebben gegeven en zolang er geen duidelijk regels voor bestaan is een ieder vrij ze te gebruiken hoe ze willen!

Ik moet eerlijk bekennen dat al die negative dingen het er zeker niet leuker op maken hier. Ik kom al niet meer in de chat, alleen in the link share rooms, maar zit meestal op discord.

In ieder geval stuur ik jou een knuffel en een lach!

Geniet van het weekend!

Sort:  

En ik heb met veel plezier ook weer 100% gestemd op je leuke koeien post! :-)

Het zelf omhoog stemmen is onderdeel van Steem. En de houding die ik nu heb is: "Kom maar op dan jagers en angst verspreiders!" We gaan lekker verder met het publiceren op de blokketting! Met alle mogelijkheden die worden geboden.

Een lach en een knuffel retour!

Jij ook een fijn weekend toegewenst.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55819.41
ETH 2522.74
USDT 1.00
SBD 2.32