Hoi mede Nederlanders zouden jullie voor me willen stemmen voor een Steemit wedstrijd ?

in #nl7 years ago (edited)

EDIT:
Doe maar niet ik denk dat die jongen uit Nigeria het waarschijnlijk harder nodig heeft dan ik.
Een uitkering hier (wat ik heb) is denk ik nog 1000 keer meer dan wat hij daar heeft.
Maar je kan wel de video bekijken als je lachen wilt haha
Dan heeft deze post nog zin gehad :)

@haarlem en @unprovoked , bedankt dat jullie me ge-upvote hebben voor dat ik deze post heb ge-edit :)

Zouden jullie me willen helpen met een upvote alsjeblieft


Stem.jpg
Hoi ik doe mee aan een wedstrijd op Steemit waar je iemand die in Texas woont moet nadoen.
Ik ben daar nog nooit geweest dus dat leek me wel gaaf.
Ik hou wel van een geintje :)
Nu kan ik nog wel wat upvotes gebruiken :)
Het gaat niet om het totaal bedrag wat je ophaalt maar het aantal upvotes.
Ik zou blij zijn als jullie dat zouden willen doen.
Als jullie mijn bijdrage natuurlijk leuk vinden haha

Met de beloning zou ik mijn Steempower wat omhoog kunnen schroeven
dan geven mijn upvotes tenminste iets meer dan 0.01 haha
Alvast kei bedankt !

Hier is de link naar mijn post in de wedstrijd :
Je kan je upvote doen in de post van onderstaande link.

https://steemit.com/texasboy/@openheart/texas-boy-girl-challenge-what-a-blast-whooohoooo

Sort:  

Congratulations @openheart! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57497.94
ETH 3099.12
USDT 1.00
SBD 2.32