You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cryptos een makkie

in #nl7 years ago

Een kleine onnauwkeurigheid... ;-)
Tienvoudig maar liefst, dankje, zal het aanpassen.

Dergelijke pizza's worden tegenwoordig niet meer gemaakt.

Prive sleutels als belangrijkste onderdeel van een Crypto is denk ik voor velen een onduidelijk aspect. En die goed te bewaren. Er zijn waarschijnlijk de nodige sleutels verloren gegaan. Meende dat er 4 miljoen BTC op die wijze 'vast' zitten. Dat is nogal wat...

Tof dat je mijn artikel waardeerd, ik volg terug.

Sort:  

Een nul is niets! Tenminste, dat geldt meestal voor projecten van de overheid, waarbij de begrotingen altijd uitlopen.

Die 4 miljoen BTC die vast zitten en nooit meer los komen, dat is voor mij het bewijs dat het geen vervanger voor iets is. Wat wel goed is, is dat BTC en crypto in het algemeen mensen aan het denken zet over de economie.

Op het moment tik BTC de € 8.000,00 aan. Absoluut geen gezonde ontwikkeling. Daarnaast van die geschatte 4 miljoen BTC kan zomaar 1 miljoen bewust apart zijn gelegd. Althans, daar lijkt het sterk op. Daarmee kan de markt flink worden verstoord.

Er komt op Nederland 3 iets over circulaire economie straks. Meen ik. Dankjewel!

Dat van die circulaire economie lijkt me bijzonder interessant. Lijkt ergens logisch aan te sluiten bij de natuurlijke gang van zaken die onze hele werkelijkheid maakt tot wat het is.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65814.16
ETH 3444.84
USDT 1.00
SBD 2.64