You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tertussen...

in #nl7 years ago

Het doet mij goed te weten dat het gewaardeerd wordt, dank je.

Blij dat het je vrolijk weet te stemmen, hoop dat het voor jou ook een mooie dag kan zijn.

Fietsen en lopen weet mij meestal wel weer te inspireren tot nieuw materiaal.

Sort:  

de strijd tegen het leeglopen aan nieuwe creaties overkomt zelfs de grote meesters, de strijd om vanachter mijn pc te komen en te stoppen met werken, ken ik. Laat de kleuren van de panoramas binnen sijpelen langs de lenzen naar de ziel, omdat geest en lichaam zouden vervuld geraken met nieuwe energy en inspiratie. de groeten en een leuke fietstocht toegewenst

Dank voor die mooie verwoording, als zodanig zal ik het graag beleven!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55819.41
ETH 2522.74
USDT 1.00
SBD 2.32